• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Pigelinen

jag har kollat lite då och då i veckan och det har varit kö under hela veckan till och från. Just nu är det dock ingen kö. Men det är skollov och folk har fått lön så jag skulle undvika denna vecka och helg...

Var nere dåhärärs ifjol en lördag och aldrig mer lördag innan jul. Nu var vi där 2/10 en torsdag och det var massor folk då också... så folk är det jämt men vi slapp kö iår.

• MissKaos
    firepuzz skrev 2008-10-31 14:07:21 följande:
    jo absolu men doms täånge rju 17 inte så kul att stå i kö i 3 timmar lixom. har det vari kö i veckan?
    det är sällan 3h kö längre, det är så stort numera. Däremot kan det var asvårt att ta sig runt därinne man får var strukturerad.. Brukar inte var ngt folk kvar sista timman dock så då kan man kuta runt och ta det sista..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Carola29

Jag va på ullare i förrgår o igår,jisses va folk,på morgonen va det ingen kö igår,men efter lunch va det bedrövligt mycket folk.

• firepuzz

resan blir av imorgon oj oj oj vad jag längtar

• lyckligmamma

så nu har jag vart på ullared. det var lite mkt folk bara, men annars kul. Men jag hade 2 kompisar med mig som inte har barn, så de var absolut inte intresserade av barnavdelningen. Köpte strumpor, söta trosor, 1 par byxor, till dottern. o en massa julklappar. Hennes favvo var en docka som heter Emma, som kan sjunga o prata en massa och gör klunkljud när hon dricker o suger på napp. dockan fick hon idag, tidigare julklapp ska visa bilder sen...

men de var jobbigt på väg hem, körde genom jönköping, gränna, örebro, sånt väder! Vi var 2 timmar försenade hem,, bussen kunde inte köra så fort

• lyckligmamma

det var bara 10 minuters kön, det gick så fort för folk att gå in....

• Guldkorn

Tjoho, imorgon bär det iväg
    Lär väl vara grymt mycket folk..men enda dagen jag & jobbarkompisarna kan innan jul!
    Hoppas på mycket fynd..ska speciellt leta efter Bamse-saker till min systers kommande bebis, någon som vet t ex om det finns babygym med Bamse och kanske påslakanset??

• firepuzz

¨någon som sett om det finns trådlösa platt/locktänger? såg i den senaste ulla tidningen en sådan där det fanns både plattång och locktång i samma laddare om ni frstår?

• deede

Å jag som ändå frågade! Tittade inte så noga bland bebisgrejorna, eftersom dom sa att det inte skulle va där

MissKaos skrev 2008-10-31 13:50:02 följande:
    Nej, det finns bland bebisgrejjerna! Jag köpte en barngardin så kolla i mitt galleri.. (inte uppsatt) denkostade 40 kr.
  • lyckligmamma

Nu har jag lagt in lite bilder i bildgalleriet, jag shoppade inte så jättemkt Jag tror att det är svårt att se sakerna, jag är inte den bäste på att ta bild, allt ligger lite huller om buller

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8