• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • SandraS
    lyckligmamma skrev 2008-11-03 10:17:01 följande:
    synd tt du inte bor i västerås. då hade du kunnat skicka med en kompis pengar, hon ska dit 1 dec... då hade du fått vagnen....
    Jag mailade henne som har vagnen, hon sa att det var hennes mamma som köpt den så hon visste inte vad den hade kostat. Hon sa även att jag kunnde få den för 500:- då den var sparsamt använd eftersom hennes mamma hade haft den och använt den när hon var barnvakt. Jag ska kolla på den i dag och se om den ser fin ut.
  • Maria 1978

Hej!
    Någon som vet om Fisher-Price Sit-to-Stand Giraffe finnas att köpa på Gekås? Och i såfall om någon vet vad den kostar?

Mvh Maria

• Songs from the wood

SandraS: Jag hade köpt en ny om jag hade haft möjlighet. Om det händer något med vagnen är det ju inte så lätt att reklamera en begagnad vagn. Det skiljer ju enbart 200 kronor.

• Smultronhjärta
    Maria 1978 skrev 2008-11-03 11:01:19 följande:
    Hej!Någon som vet om Fisher-Price Sit-to-Stand Giraffe finnas att köpa på Gekås? Och i såfall om någon vet vad den kostar?Mvh Maria
    Finns inte..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smurfan28

Ni som vart i ullared och bott på campingen.. vi har bokat en campingstuga 4 bädds utan toa och undrar nu har långt det är till toaletterna och duscharna från dom stugorna?? någon som kan hjälpa mig?

• Pixxi
    Smurfan28 skrev 2008-11-03 11:04:46 följande:
    Ni som vart i ullared och bott på campingen.. vi har bokat en campingstuga 4 bädds utan toa och undrar nu har långt det är till toaletterna och duscharna från dom stugorna?? någon som kan hjälpa mig?
    Det är inte alls långt... Jag har bott på campingen massa ggr o det är inte långt mellan nåt, campingen är inte så stor.
  • Pixxi

Mellan camipingen o Gekås är det en bit, men det gör inget på vägen dit Vägen tillbaka kan vara lite trögare

• SandraS

Någon som har den vagnen som kan ge lite åsikter om den? Är den bra? Rullar den lätt?

• SandraS
    Songs from the wood skrev 2008-11-03 11:01:45 följande:
    SandraS: Jag hade köpt en ny om jag hade haft möjlighet. Om det händer något med vagnen är det ju inte så lätt att reklamera en begagnad vagn. Det skiljer ju enbart 200 kronor.
    Ska ringa och kolla med en som åker dit rätt ofta om hon ska dit snart. Är i behov av en ny vagn ganska snart då min är alldeles för svårrullad och det är "fel" handtag. Jag har nämnligen fått stora problem med min ena handled så den vagnen vi har nu funkar inte så bra för mig. Och jag använder vagnen dagligen så det är viktigt med en som jag kan dra lätt.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8