• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • okptr

Någon som vet vad en spelkonsoll till WII el Playstation 2 finns och i så fall vad det kostar??
    Vad kostar spelen till??

• littlemisstrouble
    okptr skrev 2008-11-03 14:28:10 följande:
    Någon som vet vad en spelkonsoll till WII el Playstation 2 finns och i så fall vad det kostar??Vad kostar spelen till??
    finns inga konsoller på gekås bara spel och tillbehör. vet ej om det finns spel till wii iof. Till andra konsoller kan spelen ligga nån hundring under pris i andra affärer
  • littlemisstrouble
    hursomhelst skrev 2008-11-03 13:56:44 följande:
    tjo... gekås väntar på torsdag.. nån som vet hur läget är där nu.. massa folk`??
    lugnt där igår trots att det var jättemycket folk
  • Luxuz

Jag har tänkt mig förbi Gekås om någon vecka och har några frågor. Någon som vet vad enfärgade örngott kostar och om det finns nåt bra utbud (alltså inte bara typ vita)?
    Jag är ute efter ett anteckningsblock, storlek som ett liggande A5, antingen rutat eller blanka sidor, någon som har sett något liknande?
    Sen tänkte jag höra vad ni tror är bättre, att åka en fredag morgon eller en söndag eftermiddag?
    Tacksam för svar!

• Pixxi
    hursomhelst skrev 2008-11-03 13:56:44 följande:
    tjo... gekås väntar på torsdag.. nån som vet hur läget är där nu.. massa folk`??
    Jag ska också dit på torsdag.. vi kanske syns
  • littlemisstrouble
    Luxuz skrev 2008-11-03 14:40:43 följande:
    Jag har tänkt mig förbi Gekås om någon vecka och har några frågor. Någon som vet vad enfärgade örngott kostar och om det finns nåt bra utbud (alltså inte bara typ vita)?Jag är ute efter ett anteckningsblock, storlek som ett liggande A5, antingen rutat eller blanka sidor, någon som har sett något liknande?Sen tänkte jag höra vad ni tror är bättre, att åka en fredag morgon eller en söndag eftermiddag?Tacksam för svar!
    örngott enfärgade brukar ligga på 10kr och finns i många färger och har bra kvalite, köper alltid mina där. Finns massor av anteckningsblock så du borde finna något som faller i smaken fredag morgon är nog bättre, vi har vart i ullared två söndagar nu på senaste och det har varit tjockt med folk överallt!
  • Luxuz
    Svar på #3579
    littlemisstrouble skrev 2008-11-03 14:46:48 följande:
    örngott enfärgade brukar ligga på 10kr och finns i många färger och har bra kvalite, köper alltid mina där. Finns massor av anteckningsblock så du borde finna något som faller i smaken fredag morgon är nog bättre, vi har vart i ullared två söndagar nu på senaste och det har varit tjockt med folk överallt!
    Tack så mycket!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8