• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    BROCCOLLI skrev 2008-11-12 14:03:54 följande:
    Åh vilken ljuvlig tråd, fick tipset om denna då jag aldrig förut varit i/på Ullared :-O, här står ju ALLT livsviktigt, haha! Har några frågor: Har de snygga damvinterjackor (usch vad gammalt det låter med dam, men det är väl så det kallas när det gäller kläder...)? Vill ha som dunjacka med lurv på huvan, om ni förstår . Men jag begränsar mig inte till nån särskild jacka utan tänker se vad som finns att välja på! Sen undrar jag om det finns såna här regnvantar till barnen, alltså i galon ni vet? Och så undrar jag om det finns frotteskydd eller vad det kallas, som man använder när barn ska avvänjas med nattblöja, tänkte köpa ett par såna? Det kommer nog fler frågor sen ska ni se , nu gäller det bara att hålla sig frisk och kry med, känns lite oroligt nu men får kurera mig...
    Galonvantar finns, likså plastad frotte..
    Damjackor finns det mycket av men det sortimentet varierar ganska fort-de har en didriksonkopia med lurv på luvan såg jag igår, mycket i skinn och ull samt täckjackor..Dun har jag inte sett men så kollar jag inte såå noga på damjackorna
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • BROCCOLLI
    Smultronhjärta skrev 2008-11-12 14:06:53 följande:
    Galonvantar finns, likså plastad frotte..Damjackor finns det mycket av men det sortimentet varierar ganska fort-de har en didriksonkopia med lurv på luvan såg jag igår, mycket i skinn och ull samt täckjackor..Dun har jag inte sett men så kollar jag inte såå noga på damjackorna
    Nämen åhh, lycka att det finns som jag behöver , fasen vad gött att slippa ränna runt i en massa olika affärer för att hitta det jag vill ha! Eller nja, täckjackor som dunjackor kvittar, bara det finns nån varm variant, är värsta frösna lorten, och hittar jag ingen bra där får jag ta det hemma istället, jackor är nåt jag är VÄLDIGT petig med, haha (priset får ej vara för dyrt men den måste sitta bra och värma gött )! Tack för ditt snabba svar, kram
  • Smultronhjärta
    BROCCOLLI skrev 2008-11-12 14:10:24 följande:
    Nämen åhh, lycka att det finns som jag behöver , fasen vad gött att slippa ränna runt i en massa olika affärer för att hitta det jag vill ha! Eller nja, täckjackor som dunjackor kvittar, bara det finns nån varm variant, är värsta frösna lorten, och hittar jag ingen bra där får jag ta det hemma istället, jackor är nåt jag är VÄLDIGT petig med, haha (priset får ej vara för dyrt men den måste sitta bra och värma gött )! Tack för ditt snabba svar, kram
    Jackor har Gekås superbra pris på..kollade på täckjackor, tjockt fodrade, igår för 249:-/styck
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • BROCCOLLI
    Smultronhjärta skrev 2008-11-12 14:12:06 följande:
    Jackor har Gekås superbra pris på..kollade på täckjackor, tjockt fodrade, igår för 249:-/styck
    Wow, helt otroligt, ja då blir det nog inga problem att hitta, det värsta är väl isåfall om min storlek inte finns, den är ju populärast annars, haha!
  • h81

har inte läst så långt tillbaka i tråden... ngon som var där i lördags?? var tydligen besöksrekord o GALET mkt folk???

• framsteg

Ang jackor så köpte jag skidjacka med tillhörande termobyxor för 399:- i oktober. *tips till broccoli* Visst inget lurv, men billigt för att få termobyxor på köpet så att säga!

• Ville Mor

Jag var där och det var enormt låååång kö. Stod någonstans längre bak i tråden att det var 65 (!) bussar där. Hörde från folk i butiken som pratade i telefon att de hade köat i 2 timmar för att komma in, någon hade visst köat i 1½ för att få komma ut!

Själv kom jag vid 8, då var det ingen kö alls. Sprang till leksaker först, sedan barnkläderna av tidigare erfarenheter att det är där sakerna tar slut först. Var inte förrän vi kom till leksakerna igen som det blev tjockt med folk. Tog ett snabbvarv vid julsakerna, heminredningen var inte ens värt ett försök att tränga sig in ibland.

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • sahlena

Boxer kallingar fanns.. 29,90. Ångrar att jag inte köpte själv..

Längtande Lina skrev 2008-11-11 16:08:40 följande:

Jag har ju sett (på bilder) och hört här i tråden att det finns mycket leksaker med "Cars" på Ullared...hur är det med badhanddukar, gardiner, mössor, kläder m.m. Finns det? Vad kostar det?
  • sahlena

Japp vi var dit i lördags och det var helt otroligt med folk, Tur nog var vi bland de första in och säkert ut oxå. Vi hade ju redan shoppat tre gånger på fredagen så det var bara sista svängen innan bussen gick hem..

h81 skrev 2008-11-12 16:31:20 följande:
    har inte läst så långt tillbaka i tråden... ngon som var där i lördags?? var tydligen besöksrekord o GALET mkt folk???
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8