• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Känslan
    KattenJanson skrev 2008-11-18 21:38:22 följande:
    jaha...fick reklam från leksaksaffär här i närheten. De har FP garage för 299 kr nu, ord 599. Då köper vi det här hemma... Tack för svar
    Vilken leksaksaffär va det?En lokal?
  • Maria84

Såg att nån frågade om popcornsmaskin.. Det såg jag idag, tror det var av märket OBH Nordica..

Rätt lugnt där nere idag framför allt på fm men sen började det fyllas på. Framåt 3-4 var det som mest men det var överkomligt måste jag säga. Värre har jag varit med om.

Blev massor shoppat, bilen var fullpackad från golv till tak (kör kombi) och vi blev ca 9000:- fattigare. Så nu är det bara att börja fylla på Ullaredskassan igen, blev ju lite kvar men inte så det räcker för att åka nästa gång

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • BROCCOLLI

Vid vilken avdelning finns plastad frotte`? Vid textil tro? Hörde av en kompis kompis idag att hon var på Ullared en gång men aldrig mer - för hon var tvungen att köa i en timme för att få en kundvagn :-O, är det ofta så eller? Och då kom knäppa jag på den hemska tanken att tänk om folk går och snor andras vaganr inne i varuhuset, brukar folk vara så grymma istället för att köa i evigheter på att få en kundvagn? Vad förbannad jag skulle bli om nån gjorde så, fy farao!

• fryxan
    Svar på #4275
    plastad frotte vid barnhörnan längst ner vid säng linnen för barn, nappisar låg där oxå samt babygym. gå förbi alla leksakerna så hittar du dom, gör billigt 40;:- tror jag
  • fryxan
    Svar på #4275
    jo så grymt. hörde att en skröna var riktigt sann!

ett barn försvann , kort o gott på gekås.
    flicka, mamman påkallade i panik uppmärksamhet, vakter spärrade utgångar.
    senare hittades flickan till slut i ett hörn sittandes ensam----
    med nya kläder, färgat hår.
    även hört att 1 thailändska par tok rusade o tog en barnvagn medans föräldrarna åt mat i nordstan i göteborg, barnet låg i.
    men föräldrarna hann i fatt dem o paret släppte då vagnen.

det händer varje dag i tex usa varför inte här.
    var det nån som trodde att barn sköt varandra i skolorna i sverige när de såg nyheterna från usa?
    alla sa- det händer inte här!
    hände det ? jo! i flera skolor har man nu övervakningskamera.
    mitt i bland oss. i min sons gamla skola har dom det, nya skolan har dom skjutit ngn i benet.

hallå alla gekås trådare vakna o se upp
    men vakna då , det händer ju men ingen vill tro!!!!!!
  • snigelina
    fryxan skrev 2008-11-19 01:12:55 följande:
    Svar på #4275jo så grymt. hörde att en skröna var riktigt sann!ett barn försvann , kort o gott på gekås.flicka, mamman påkallade i panik uppmärksamhet, vakter spärrade utgångar.senare hittades flickan till slut i ett hörn sittandes ensam----med nya kläder, färgat hår.även hört att 1 thailändska par tok rusade o tog en barnvagn medans föräldrarna åt mat i nordstan i göteborg, barnet låg i.men föräldrarna hann i fatt dem o paret släppte då vagnen.det händer varje dag i tex usa varför inte här.var det nån som trodde att barn sköt varandra i skolorna i sverige när de såg nyheterna från usa?alla sa- det händer inte här!hände det ? jo! i flera skolor har man nu övervakningskamera.mitt i bland oss. i min sons gamla skola har dom det, nya skolan har dom skjutit ngn i benet.hallå alla gekås trådare vakna o se uppmen vakna då , det händer ju men ingen vill tro!!!!!!
    Historien om Gekås är just en skröna.
  • lycklig mamma till min dotter

Vet någon om det finns dora utforskaren dvd filmer på gekås och pris på de? Om de är billigare där kommer jag köpa de där och ge dotter de i julklapp. Om de är billigare att köpa här hemma gör jag de och då får hon den i födelsedagspresent.

Sen en fråga till. Brukar det vara många på ullared dagen innan julafton? De är då vi ska åka dit. Kanske blir första gången som vi får stå i kö. Har vart där 3 ggr tidigare och aldrig stått i kö. :)

• Maria84
    lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-19 07:48:07 följande:
    Vet någon om det finns dora utforskaren dvd filmer på gekås och pris på de? Om de är billigare där kommer jag köpa de där och ge dotter de i julklapp. Om de är billigare att köpa här hemma gör jag de och då får hon den i födelsedagspresent.Sen en fråga till. Brukar det vara många på ullared dagen innan julafton? De är då vi ska åka dit. Kanske blir första gången som vi får stå i kö. Har vart där 3 ggr tidigare och aldrig stått i kö. :)
     Filmerna såg jag inte men kollade inte så noga. Men pc-spelen finns billigt, 49:-.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • pixiewing

Kanske stått om det tidigare men hinner ej gå bakåt i tråden.
    Har de några snygga/bra vinteroveraller i 80?
    Helst lite mindre i storleken då lillkillen just börjat med 74.

Vill helst inte ha någon marinblå men annars är det inte så jättepetigt

min 8 månaders son kan redan alfabetet och springa 60 m...
  • fjonkan

Dom brukar ha väldigt stort utbud på overaller. Finns många snygga varianter där som inte e bara marinblåa.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8