• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • pixiewing

Oki tänkte om nån kanske hade bild, prisuppgift och tips på nån bra!

fjonkan skrev 2008-11-19 08:25:28 följande:
    Dom brukar ha väldigt stort utbud på overaller. Finns många snygga varianter där som inte e bara marinblåa.
    min 8 månaders son kan redan alfabetet och springa 60 m...
  • lycklig mamma till min dotter
    Maria84 skrev 2008-11-19 08:15:34 följande:
     Filmerna såg jag inte men kollade inte så noga. Men pc-spelen finns billigt, 49:-.
    Ok tack! pc.spel är hon nog för lite för, har inte fyllt 2år än. Men hon är helt galen i dora, går och pratar om dora hela dagarna och vill se de jämt, men de visar de bara 2ggr om dagen, och 3dagar i veckan missar hon andra avsnittet som går på dagen.
  • Smultronhjärta
    lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-19 07:48:07 följande:
    Vet någon om det finns dora utforskaren dvd filmer på gekås och pris på de? Om de är billigare där kommer jag köpa de där och ge dotter de i julklapp. Om de är billigare att köpa här hemma gör jag de och då får hon den i födelsedagspresent.Sen en fråga till. Brukar det vara många på ullared dagen innan julafton? De är då vi ska åka dit. Kanske blir första gången som vi får stå i kö. Har vart där 3 ggr tidigare och aldrig stått i kö. :)
    Tomten kanske kan komma med en sån här
    Dora 149kr.jpg149:-
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 09:47:49 följande:
    Tomten kanske kan komma med en sån här149:-
    Nej men vad tuff :) och billig. Har den några ljud? (dottern har börjat prata mer nu sedan hon kolla på dora, säger bla karta, stjärna, dora osv)
  • Smultronhjärta
    lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-19 09:50:41 följande:
    Nej men vad tuff :) och billig. Har den några ljud? (dottern har börjat prata mer nu sedan hon kolla på dora, säger bla karta, stjärna, dora osv)
    Ja den har runt 30 olika ljud och man varierar ljuden med de olika kompisarna..
    Här finns en bild till:
    http://www.lekmer.se/leksaker/Dora/Dancing_Dora_Sjungande_Dora
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 10:11:42 följande:
    Ja den har runt 30 olika ljud och man varierar ljuden med de olika kompisarna..Här finns en bild till:www.lekmer.se/leksaker/Dora/Dancing_Dora_Sjun...
    Tack! Jag vet vad jag ska köpa på ullared nu iaf :) Vad billig den var om man kollade på nypriset på den länken.
  • framsteg

lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-19 07:48:07 följande:

Vet någon om det finns dora utforskaren dvd filmer på gekås och pris på de? Om de är billigare där kommer jag köpa de där och ge dotter de i julklapp. Om de är billigare att köpa här hemma gör jag de och då får hon den i födelsedagspresent.Sen en fråga till. Brukar det vara många på ullared dagen innan julafton? De är då vi ska åka dit. Kanske blir första gången som vi får stå i kö. Har vart där 3 ggr tidigare och aldrig stått i kö. :)
    Det fanns någon film iaf i måndags. Vet inte vad det var för Dora film och vad den kostade eftesom det var kompisen som köpte, men det finns iaf.
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-19 10:14:55 följande:
    Smultronhjärta...Kommer dessa från gekås!?www.tradera.com/HELT_NYA_PANELGARDINER_Julgar...
    De ser ut som något som Fynda säljer (Fbgs miniGekås) och de har i stort samma utbud som Gekås gällande gardiner(om än ngt mindre och mer kinakrafs)
    Men om dessa verkligen finns vet jag inte tyvärr..jag jagar bara vanliga gardinlängder nu, har haft så mkt paneler att jag får krupp vid tanken
    Fast de var såå söta- du får kolla imorgon..för Gekås har bra pris på paneler- det vet jag Och säljaren har uppenbarligen kommit över ngt billigt parti,vilket talar för Gekås, så många likadana gardiner som hon säljer!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8