• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Songs from the wood

Tessan: Utbudet varierar ju kraftigt, men hoppas att du hittar !

Jag tänkte åka den 18 dec. Vad tror ni om detta datum? Nån annan som tänker åka då?

Jag var en 22 dec förra året, det var fruktansvärt, men det kanske beror på att det var en lördag iofs.

• Songs from the wood

Linn: Kan du undvika att åka på helgen så ska du göra det... annars är det bara att plocka fram det goda tålamodet =)

• minasöner
    Songs from the wood skrev 2008-11-20 15:30:45 följande:
    Tessan: Utbudet varierar ju kraftigt, men hoppas att du hittar !Jag tänkte åka den 18 dec. Vad tror ni om detta datum? Nån annan som tänker åka då? Jag var en 22 dec förra året, det var fruktansvärt, men det kanske beror på att det var en lördag iofs.
    jo men hade ingen nånsin sett en, så skulle jag inte lägga ner så mkt energi på att leta. Men nu har det funnit så då finns det ju en liten chans iaf
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • L i n n
    Songs from the wood skrev 2008-11-20 15:32:34 följande:
    Linn: Kan du undvika att åka på helgen så ska du göra det... annars är det bara att plocka fram det goda tålamodet =)
    Det goda tålamodet plockas fram på en gång.
    Är tyvärr bara barnledig helgen och vi vet mycket väl att vi utsätter oss för döden att åka en helg efter lön, barnbidrag och ev. underhållsstöd.
  • yoshimi
    L i n n skrev 2008-11-20 16:55:29 följande:
    Det goda tålamodet plockas fram på en gång.Är tyvärr bara barnledig helgen och vi vet mycket väl att vi utsätter oss för döden att åka en helg efter lön, barnbidrag och ev. underhållsstöd.
    Lika bra. Vet man bara om att det kommer vara mycket så är det så mycket lättare att "gilla läget".
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ 15 dagar kvar till BF ♥¸.?°´¯) ♥
  • lolo21

Håll tummarna för oss e ni snälla! Vi har tänkt åka till Gekås nu på lördag, om alla håller sig friska, vilket är en stor bedrift i våra familj:P
    Sonen ska sova hos mormor första gången, 14 mån gammal, för vi åker klockan 03:30 för att hinna fram till 07.

Ska springa till leksakerna med min vagn o sen skyffla ner allt jag ser;P nästan..

• L i n n

Är det ofta man ser tomma hyllor och ställ? Är det mycket utplockat eller är de duktiga på att fylla på?

• Thats me
    L i n n skrev 2008-11-20 17:42:07 följande:
    Är det ofta man ser tomma hyllor och ställ? Är det mycket utplockat eller är de duktiga på att fylla på?
    dom e duktiga på att fylla på.. ser inga tomma hyllor alls..
    Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • lolo21
    L i n n skrev 2008-11-20 17:42:07 följande:
    och om det inte finns rätt strl så kan man fråga o så hämtar dom om det finns. Jättebra personal, det är iaf min erfaranhet bland hästhyllorna! ;P
  • UmmAlina

Har ni sett att de ändrat design på hemsidan????

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8