• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • sunshine82

Jag va där idag, kom dit runt tjugo över sju på morgonen, kunde parkera längst fram och ta en vagn i lugn och ro och ställa mig vid ingången. Sen när man blev insläppt så va det helt tomt i hela varuhuset, så det va bara att gå och titta i lugn och ro. Under hela dagen sen va det lugnt i varuhuset, det va folk, men lagom. Man behövde inte trängas nått särskillt. Inga köer till kassorna heller, fast vi checkade ut vid ett tiden då va vi klara.

Dom har mycket bra barngrejor som jag köpte, samt 3 jackor från märket on the peak, dom gör snygga allround jackor. Har sett att dom säljer dom dyrare på tradera.

• AlexandraLuleå
    sunshine82 skrev 2008-11-21 18:10:53 följande:
    Jag va där idag, kom dit runt tjugo över sju på morgonen, kunde parkera längst fram och ta en vagn i lugn och ro och ställa mig vid ingången. Sen när man blev insläppt så va det helt tomt i hela varuhuset, så det va bara att gå och titta i lugn och ro. Under hela dagen sen va det lugnt i varuhuset, det va folk, men lagom. Man behövde inte trängas nått särskillt. Inga köer till kassorna heller, fast vi checkade ut vid ett tiden då va vi klara. Dom har mycket bra barngrejor som jag köpte, samt 3 jackor från märket on the peak, dom gör snygga allround jackor. Har sett att dom säljer dom dyrare på tradera.
    jo dom säljs dyrare, jag köpte en jacka där förra året med matchande byxor till, tror jag gav 229 för jackan och 149 för byxorna, detta året sålde jag dom eftersom jag ändå är gravid och inte kan ha dom, och fick nästan 600kr för setet, trots att jackan varit använd (nya byxor)
  • Pepa

Jag var där vid 12..fullt på parkeringen o massor av folk inne. Blir såååå trött på folk som ställer sej mitt i vägen för att sortera eller visa kompisen vad de fyndat.. Mennu var alla julklappar inhandlade minsann

• GrodAnn
    BROCCOLLI skrev 2008-11-19 00:15:36 följande:
    Vid vilken avdelning finns plastad frotte`? Vid textil tro? Hörde av en kompis kompis idag att hon var på Ullared en gång men aldrig mer - för hon var tvungen att köa i en timme för att få en kundvagn :-O, är det ofta så eller? Och då kom knäppa jag på den hemska tanken att tänk om folk går och snor andras vaganr inne i varuhuset, brukar folk vara så grymma istället för att köa i evigheter på att få en kundvagn? Vad förbannad jag skulle bli om nån gjorde så, fy farao!
    Ett tips är att köpa madrasskydd i stället för vanlig plastad frotté. Den skyddar madrassen lika bra, men har "andas-funktion". Madrasskydd finns på avdelningen bland lakan ganska nära kassorna. Jag köpte 90*200 cm för 99 kr.

Jag tror att man kan får köa för kundvagn om man kommer till Ullared efter öppning en lördag innan jul. Har själv aldrig varit där på helgen så jag vet inte om det är sant.
  • GrodAnn

lycklig mamma till min dotter skrev 2008-11-14 18:49:07 följande:

Hej! Vet någon om det finns en skurvagn eller vad de nu heter? En vagn med skurhink, mopp osv? Ska till ullared nästa månad.
    Jag var där i går och då såg jag ingen. Det finns massor med andra tillbehör, men ingen vagn.
  • GrodAnn
    tejp skrev 2008-11-20 23:02:31 följande:
    det fanns när vi var där förra helgen. Kostade 400nånting tror jag. 449kanske.
    Jag köpte till Wii i går . Det kostade 399 kr. Köpte även Wii Dancing stage (dansmatta)och den kostade 579 kr. Min man sa att han såg Guitarr hero på ICA Maxi för bra pris, men jag vet inte om det var billigare.
  • tejp
    GrodAnn skrev 2008-11-21 20:52:40 följande:
    Jag köpte till Wii i går . Det kostade 399 kr. Köpte även Wii Dancing stage (dansmatta)och den kostade 579 kr. Min man sa att han såg Guitarr hero på ICA Maxi för bra pris, men jag vet inte om det var billigare.
    oki, jag kollade inte så noga.

På maxi kostar det 299kr iaf.
    Karro ♥ Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses ♥
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8