• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • UmmAlina

Pa onsdag har Mamma Mia release, ar det nagon som ska till Ullared pa onsdag och kan kolla vad dvd kostar????

• AochJsMamma
    Längtande Lina skrev 2008-11-24 10:33:52 följande:
    Hej, Cissi77 har köpt sådana kuddart (finns i hennes bildgalleri) för jag frågade henne om priset förut..
    åå tusen tack för hjälpen!!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Mamma Kråkan

ska dit imorgon tror ni det kommer vara mycket kö? kommer åka dit med två barn så vi behöver verkligen komma i "rätt" tid

Ny blogg
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-24 10:54:25 följande:
    ska dit imorgon tror ni det kommer vara mycket kö? kommer åka dit med två barn så vi behöver verkligen komma i "rätt" tid
    Bästa tiden är att antingen komma så att man nästan hänger på låset eller att komma sen eftermiddag.
    Säger Grattis till Nelly här då
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • jolisa

Ska till dit den 4 och 5 dec, vi kommer ligga över på campingen, vet ni om de har tyger, metervaror för gardiner eller finns det bara färdiga gardiner. Säljer de blomkrukor?
    Har aldrig varit på köpcenteret så det ska bli mycket intressant.
    LÄste att det var billigt med traktorer, ska shoppa till lillkillen hemma.:)

• hher

Hej var där i går trodde det skulle vara sjukt mycket folk men det var ok. Klart att det var många men ingen kö in runt 9,30 och när jag var klar runt 13 så var det bara 1 före i kassan. Helt ok..

• Måledal
    AochJsMamma skrev 2008-11-24 09:32:27 följande:
    [citat]
    Hej hej!För flera månader sen var den nån som hade köpt "prydnadskuddar" med stor stjärna på, ni vet såna i typ Gant stil....nån som har bild på dem? Har letat bakåt i gamla trådar men hittar den inte! Har för mig att den kostade 99 kr...Är så sugen på att åka till Ullared snart, men gör ju av med så mkt pengar då... kankse måste åka en tur ändå...

Jag var där igår och det fanns sådana kuddar. jag köpte flera stycken! både med 1 stor stjärna och sen fanns det med 6 små stjärnor. filtar i samma stil fanns. fanns i färgerna röd,ljusgrå och svart. skitsnygga!!! har bara bilder i min mobil tyvärr. men kan mms:a om du inte hittat nån bild än!
  • Måledal

Oj vad konstigt det blev...det nedersta var det jag skrev om ni inte fattar....och det andra var det EllieGBG skrev.

• Längtande Lina
    Måledal skrev 2008-11-24 11:15:12 följande:
    [citat]Hej hej!För flera månader sen var den nån som hade köpt "prydnadskuddar" med stor stjärna på, ni vet såna i typ Gant stil....nån som har bild på dem? Har letat bakåt i gamla trådar men hittar den inte! Har för mig att den kostade 99 kr...Är så sugen på att åka till Ullared snart, men gör ju av med så mkt pengar då... kankse måste åka en tur ändå...Jag var där igår och det fanns sådana kuddar. jag köpte flera stycken! både med 1 stor stjärna och sen fanns det med 6 små stjärnor. filtar i samma stil fanns. fanns i färgerna röd,ljusgrå och svart. skitsnygga!!! har bara bilder i min mobil tyvärr. men kan mms:a om du inte hittat nån bild än!
    Vad kostade kuddarna och filtarna? Dem svarta, har dem vit eller beige stjärna då?
    Mamma till Milton (061203) och Malva (080816)
  • Måledal

Längtande lina: Dom svarta har vita stjärnor! kuddarna kostar 79.95. stjärn filten i fleece kostar 59.95. men sist jag var där köpte jag en annan i annat "finare material" den kostade 99:- tror jag.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8