• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • indaa

hej... någon som har sett guldiga väskor på ullared? ja till vuxna alltså. inte stora handväskor utan mindre festväskor. tack...

• firepuzz

finns den lysande nallen där nere? och söker en brun lite finare länning som har funnits där nere med?

• Bidrottningen
    naddie skrev 2008-11-24 20:13:22 följande:
    Jag åker den 2:a!Vad ska jag köpa till den kommande bebisen? och vad ska jag INTE köpa där?(klädväg, till vagn, säng osv)
    I princip allt du behöver finns till bebisen där. Nåja barnvagn kanske du inte köper på Gekås men mycket annat är väldigt prisvärt och bra grejer också. Plastad frotté i olika storlekar t ex är superbillig och är ju jättedyrt i vanliga bebisbutiker. Nappflaskor, nappar (såväl märkesgrejer som Esska, MAM samt Gekås eget märke finns) bebishanddukar, vällingdoserare, pipmuggar, bebislakan, insektsskydd och sånt tycker jag också har hållt helt ok kvalitet. En kudde samt täcke tycker jag du ska investera i från en vanlig bebisbutik. Har iofs inte köpt kudde från Gekås men köpte någon billig på IKEA någon gång som var rena skiten. En bra bebiskudde med sydda kanaler kostar ändå inte mer än max 150 kr i bebisbutikerna.

Jag ångrar så att jag aldrig hann till Gekås under min första graviditet. Hade sparat massor av pengar. Nu är jag gravid igen och det blir absolut minst en vända innan förlossningen. Hoppas du hittar många fynd till bebis.
  • framsteg
    indaa skrev 2008-11-24 21:10:59 följande:
    hej... någon som har sett guldiga väskor på ullared? ja till vuxna alltså. inte stora handväskor utan mindre festväskor. tack...
    Ja, eller iaf metallic. Fanns även på damavdelningen jämte festklänningarna som hängde vid provrummet. I alla fall förra veckan...
  • Songs from the wood

Hej! Någon som vet utbud och pris på en vinterjackor i storlek 86?

• Songs from the wood

"på vinterjackor" ska det ju stå!

• Songs from the wood

naddie: Jag är i princip nöjd med ALLA bebisgrejer jag köpte på Gekås till min lilleman.

• naddie
    Svar på #4560
    Vad härligt! Nej jag tänkte nog shoppa loss med ett par tusenlappar till lillen och köpa allt bas och därefter åka upp en tur i mars igen och kompletera :)
  • Songs from the wood

Kom att tänka på en sak som åtminstone jag faktiskt var missnöjd med när det gäller Gekåsgrejerna till bebis, nämligen Gekås egna nappflaskor. Efter ett par veckors användning smälte lite av plasten då jag steriliserade flaskorna (vilket man ju ska göra regelbundet). Jag vet inte om andra varit med om detta, men detta händer alla mina flaskor från Gekås egna märke. Däremot kan man ju köpa Bambino och Essa på Gekås för 29 kr st och dessa funkar bra.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8