• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-11 21:39:47 följande:
    tack för ditt försök att få mig att förstå! Kan man gå ner en strl tror du? Jag håller på med gravidkilon och ja det får väl vara korvskinn till hösten och sitta bra till våren då
    Ja du det är ju svårt att säga Optimist som jag är vad det gäller mina egna gravkilon så skulle jag tagit den mindre stl om jag låg mellan två och sen gett mig f*n på att jag ska i den snygga jackan! Fast detta gäller då fleecen- 3-1 jackan som oxå är poppis har jag ingen koll på men man kan ju tycka att det borde va generellt för märket men men..sällan studsar en termos
    **Max Lejon 070227**
  • Puss och Kram

inga röda overaller, vad synd, då är väl chansen inte så stor att det finns på lördag heller.

Min kusin vill ha haklappar i frotté som man drar över huvudet och som ska hålla tätt, nåt skyddande material på baksida. Nån som sett det?

Finns det sjuarmade ljusstakar i ek förresten, många som vill ha lite shopaat nu när jag åker...

• Tjock kulan
    Songs from the wood skrev 2008-09-11 13:01:47 följande:
    Tjock kulan: Finns i babyhörnan.
    Tack söta du
  • carro 81

Vilken bra tråd. Jag håller på och planerar min första resa till Gekås i början av oktober och tänkte höra med er hur många timmar det tar att gå igenom hela butiken? Förstår ju att det är olika men hur lång tid på ett ungefär tar det för er? Vi har 40 mil att åka och ska åka över dagen bara så man måste räkna ut hur tidigt man måste åka för att hinna allting innan det är dags att åka hem igen. Kan inte komma hem för sent på kvällen.

• Jenny26
    carro 81 skrev 2008-09-11 22:00:08 följande:
    Vilken bra tråd. Jag håller på och planerar min första resa till Gekås i början av oktober och tänkte höra med er hur många timmar det tar att gå igenom hela butiken? Förstår ju att det är olika men hur lång tid på ett ungefär tar det för er? Vi har 40 mil att åka och ska åka över dagen bara så man måste räkna ut hur tidigt man måste åka för att hinna allting innan det är dags att åka hem igen. Kan inte komma hem för sent på kvällen.
    Vi kom dit idag kl 08.15 och gick runt till kl 11.00 då vi gick ut för att äta. In igen kl 11.45 och handlade fram till kl 14.15. Den tiden brukar det ta för oss iaf men då har vi gått minst två rundor på varje avdelning så att säga
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Smultronhjärta
    carro 81 skrev 2008-09-11 22:00:08 följande:
    Ska du handla ALLT så kan du nog fördriva en hel dag där-man blir aldrig klar Mitt tips är att åka astidigt för att komma lagom till öppning (oktober är ingen rolig månad på Gekås) så att ni kan avverka en del innan busslasterna trillar in! Sen kan ni luncha och gå igenom de andra butikerna utanför när det är som mest trångt inne på Gekås för att gå ett "kompletteringsvarv" innan ni åker hem. Det är då man köper allt onödigt men billigt
    **Max Lejon 070227**
  • Carro 83

Jaha...då har man gjort GeKås...känns skönt...handlade massor av saker å ändå känns de som man glömt så himla mycke! Fast en del har vi redan eller kommer få inom kort! Suck...man ä mör i kroppen iaf nu! =)

• Jenny26
    Carro 83 skrev 2008-09-11 22:16:49 följande:
    Jaha...då har man gjort GeKås...känns skönt...handlade massor av saker å ändå känns de som man glömt så himla mycke! Fast en del har vi redan eller kommer få inom kort! Suck...man ä mör i kroppen iaf nu! =)
    Håller med Just nu har jag så ont i fötterna och det ska bli sååå skönt att få krypa ner i sängen snart
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • carro 81

Tack för era tips, då vet jag lite mer. Vi har tänkt åka ner riktigt tidigt så vi lär nog vara där vid öppning eller strax efter. Så då borde vi ju hinna klart tills vi behöver åka hem. Har räknat ut att vi måste röra oss hemåt vid 15 eller strax efter.
    Jag lär följa den här tråden fram tills vi åker med så kan man få ännu mer tips om allt möjligt. Dom verkar ju verkligen ha ALLT där.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8