• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Jenny26
    carro 81 skrev 2008-09-11 22:22:57 följande:
    Dom verkar ju verkligen ha ALLT där.
    Dom har allt och lite till hahaha
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • carro 81
    Jenny26 skrev 2008-09-11 22:26:49 följande:
    Dom har allt och lite till hahaha
    Låter underbart! Jag lär nog bli lika frälst som alla andra då.
  • Krabbolina

när jag är på gekås så köper jag aldrig schampoo och sånt, för det är ungefär samma priser som överskottlagret, rusta osv tar. Samma sak med godis och matvaror.

• Fannsan

Nån som vet om dom har färdigblandade naturdietsförpackningar? vad kostar dom i så fall?

• Emmel

carro 81 skrev 2008-09-11 22:00:08 följande:

Vilken bra tråd. Jag håller på och planerar min första resa till Gekås i början av oktober och tänkte höra med er hur många timmar det tar att gå igenom hela butiken? Förstår ju att det är olika men hur lång tid på ett ungefär tar det för er? Vi har 40 mil att åka och ska åka över dagen bara så man måste räkna ut hur tidigt man måste åka för att hinna allting innan det är dags att åka hem igen. Kan inte komma hem för sent på kvällen.
    Vi brukar vara där vid öppningstid. Träffas och prata lite runt 10.00 och sedan handla till 11.00 - 11.30. Det brukar funka för oss. OM man är där vid öppningstid så hinner man färdigt på barnkläderna innan "alla andra" kommer. Men... om det är första gången kanske det tar lite mer tid eftesom man inte vet var allt brukar ligga.

TIPS 1: lägg kundkorgar under vagnen, två stycken, så kan ni lägga strumpor/vantar och annat smått där. Vagnarna blir fulla fort!

TIPS 2: skriv en inköpslista, hur många tröjor i storlek x tex. och ta med penna och markera för varje tröja i den storlek du lägger ner i korgen. Det är nämligen jättelätt att tänka "å, den var ju så fin och billig" och komma hem med mer än man tänkt sig.
  • Emmel

Tillägg: några brukar gå in en gång till. Men jag brukar vara så mör att jag inte orkar det... Fast när jag var höggravid så orkade jag... Konstigt ;0)

• Donna69

vi ska dit en lördag (tyvärr) o ska va där vid öppning.
    lite synd är det att alla bussar rullar in någorlunda samtidigt, men va fasen....LIIITE sport måste det ju va

• sandy85

frågar för 3e gången nu, finns det nått större gosedjursliknande my little pony med hårt huvud ???

• sarahl

vi åker oxå dit på en lördag. den 26:e stannar hela lör o sön
    får ta båten härifrån på frdagkväll och beräknas vara framme där vi ska bo vid senast 24 och sova sova och u pp iväg. längtar så trots att det är påde lördag och löningshelg. Men jag har vassa armbågar och gubben med.

Donna69 skrev 2008-09-12 07:25:52 följande:
    vi ska dit en lördag (tyvärr) o ska va där vid öppning.lite synd är det att alla bussar rullar in någorlunda samtidigt, men va fasen....LIIITE sport måste det ju va
  • Donna69
    sarahl skrev 2008-09-12 07:33:51 följande:
    vi åker oxå dit på en lördag. den 26:e stannar hela lör o sönfår ta båten härifrån på frdagkväll och beräknas vara framme där vi ska bo vid senast 24 och sova sova och u pp iväg. längtar så trots att det är påde lördag och löningshelg. Men jag har vassa armbågar och gubben med.
    ni åker ganska logiskt över oskarshamn va??

annars hade det vart kul o ses
    nästa sommar på ön kanske?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8