Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Jennii90 skrev 2008-09-20 13:54:27 följande:
    Är det någon som vet om dom har ett sådant skötbord som man har på spjälsängen? Eller vad har dom för typ av skötbord? Tacksam för svar!
    HAr alldrig sett et tskötbord man sätter PÅ spjälisen någonstanns? Vad är det?
    Vanligt sköotbord på hjul har dom för ca 700kr.
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • MissKaos
    cammily skrev 2008-09-25 10:02:54 följande:
    vi brukar alltid ha Vatten flaskor, sånna man har när man är på gymmet. då har du din dryck samtidigt som de är tydligt att den inte är snodd.
    Jennii90 skrev 2008-09-25 09:56:41 följande:
    Den hära jackan alla snackar om att de köpt. (On the peak Soft shell) Finns den både till dam & herr? Och vilka färger!! Och desutom kan man ta med sig dricka in i sin väska om man har kvitto på den, skulle inte vara så kul att bli anklagad för snatteri.
    Du kan säkert ta med dricka in annars kanske du kan göra som pappa?, när jag var barn brukade pappa öppna en påse godis åt oss och ge oss i butiken och betala den tomma påsen på vägen ut! Inte en enda gång att personalen klagade på detta, snarare tvärt om "smart, hungriga ungar är inget kul" Det finns ju ett fik därinne oxå!
  • MissKaos
    tjenixen skrev 2008-09-25 11:58:50 följande:
    Numer har flera butiker satt stopp för sånt har jag hört. De klassar det nästan som snatteri eller liknande så jag skulle inte göra så om jag inte frågat förut. Hur vet man att folk betalar det de öppnar? De kan ju lika gärna öppna en påse och sedan slänga den i sopen och strunta i att betala. Så jag skulle aldrig göra så. En tanke bara.
    Man kan ju fråga i kassan isf..

Ananrs får man väll ta kvittot på sin läsk med sig in.
  • MissKaos
    fritzie76 skrev 2008-09-27 22:09:05 följande:
    Ni som varit där i dag och säger att det var kö, vilken tid var det? Blir lite orolig då vi tänkt åka dit en lördag....ska man vara där när de öppnar? Går det att komma kl 8, eller är där kö då?
    Det är ju lönehelg denna helgen.. Vi var en söndag, det var så lungt och skönt... MEN vi kollde så inte barnbidrag, pension el lön hadde kommit veckan innan! Vi kom vid lunch, då åkte en del folk hem...
  • MissKaos
    fritzie76 skrev 2008-09-28 14:52:59 följande:
    Nästa helg är det väl inte lönehelg? Alla fick väl lön i fredags??
    Nej, men denna helgen -mao dom saom var där denna helgen har nog fått dom värsta köerna!!
  • MissKaos
    Pigelinen skrev 2008-09-28 17:10:53 följande:
    jag har inboxat Diana P min mailadress så så snart hon skickar mig sina bilder så lägger jag ut dem... jag är också jättenyfiken på vad som finns... Vi åker på torsdag... och då ska min dotter på 5v med så jag får väl se om jag får handlat något... har alltid "klagat" på folk som drar med sig nyfödda dit och nu är jag där själv... hihi
    *fnissar*
    Lova bar att visa upp alla fynd till bebisen.. JAg ska ner 17 okt, och det är efter könsUL... Ska minsan handlas rosa eller ljusblått då (bla) *längtar*
  • MissKaos
    Villemol skrev 2008-09-30 07:22:20 följande:
    Hej!På Torsdag bär det äntligen av! Någon som vet om det finns JIFFYpåsar, alltså sådana där "postpåsar" man skickar grejjer i?Regnskydden som finns, passar dom på typ Brio Zenit eller Emmaljunga scooter?Hur är duplosortimentet? Är det billigare än i vanliga affärer?
    Regnskydden sk ava universal ochpassa alla vagnar. JAg har köpt ett gult ett, reflex variant typ. HAr dock bara kollat att det är helt, provad faktiskt bara myggnätet på vagnen (teutonia) men det fungerade!
  • MissKaos

Någon som vet om det finns nattlampor? Ni vet sån som man bara sticker i kontakten?

• MissKaos
    angebell skrev 2008-09-30 10:03:27 följande:
    Svar på #1512 Ja det finns det. I söndags fanns det med nalle puh, bilar osv....det är den typen som är en stickkontakt med en skärm om du vet vad jag menar. Jättefina. vi har en nalle puh.
    ÅH! Vad bra! Vad kostade den??
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8