vikarien skrev 2008-10-18 19:38:36 följande:
Klart att man får ställa den en minut och kolla på stället där man står =) Men allt för många låter vagnen stå hela dagen, vilket gör att det till slut blir omöjligt för oss att komma fram. Men flertalet av er kunder är väldigt duktiga på att släppa fram oss med blå tröjor, och de gillar vi!! :D
Såklart vi släpper fram er, hur 17 ska det finnas saker tilloss i ställen att köpa annars? JAg brukar försöka parkera vid röda fiket och kolla på tallrikar och julpynt tex, på damparkeringen ochkolla runt lite där.. Ja, ta den med mig mao men manmåste ju låta den stå ibland om manska komma fram alls! Vi var ner ei fredags och kom knappt UT! Det var mkt folk -fast jag har varit med om värre ifs..
Tjejtriss skrev 2008-10-18 19:41:51 följande:
Jag kan ju säga att när jag var där sist fick jag ställa ifrån mig vagnen ibland. Tex vid barnens ytterkläder, där var det smockfullt! Mammor, pappor och gnälliga barn som det skulle provas på. Ja och så vagnar förstås...
Och barnvagnar, och gravida tjockisar som jag som tar massor avplats!
En kul sak: På Ullared är det alltid tillåtet att fråga folk var dom har hittat den eller den fina saken -eller stressade föräldrar om ett en barngrejj är ett bra val.. Kul att de flesta är så glada och positiva därinne även omd et är trångt och bökigt!