• måntroll

ni som använder fruktnät?

när har ni börjat använda de,, det står 12 månader+ ,,
    trodde man kunde använda det tidigare än så?

• Svar på tråden ni som använder fruktnät?
  • Komänglar

Tänkte köpa fruktnät och blev förvånad att det var från 12 mån. Trodde att man kunde använda det tidigare, och det kanske man kan också. Har du frågat i affären där dom säljer dom?

• flower76

Hej hej..Vi har en dotter på 6 månader som använt sin i en månad redan. Det är ju super i den här åldern. Tror att dom tänkt lite fel när dom skrivit från 1år. Om jag inte minns helt fel så står det någonstans att man ska sluta använda den så snart dom fått tänder. Och det vågar man ju kanske påstå att dom flesta 1åringar har några av =) Finns ju några olika varianter på nät, så det kanske inte står lika på alla..

• måntroll

tack! va bra ,, då kan jag använda den snart till min tjej Glad

• Trasan0606

Jag körde den fr 5 månader men använde den bara ett fåtal gånger. Det blir så otroligt kladdigt och lillen åt gladeligen allt han fick ändå.

• Ananaspaj

Gud vad slabbigt det verkar!
    Skulle aldrig köpa en sån.. så ofräscht. Hur blir förhållandet till mat?

Fast frågan var väl från vilken ålder? Ser inget hinder med att använda den från som någon sa 6 månader..

• MissSindra

Min tjej är 4 mån och fick tänder vid 3 mån så hon får aldrig använda den :( hade varit smidigt annars

• Ananaspaj

..men allvar, ska man enligt rekommendationer INTE använda dem när de fått tänder MEN efter tolv månader??

Vem skrev den rekommendationen, då är det ju i pprincip inga som kan använda den. Vill de inte sälja den? Kanske den är kass?

En annan fråga HUR får man ren den? Verkar läbbigt!

Svar på tråden ni som använder fruktnät?