• Lurpa
    Guldlock74 skrev 2008-10-04 19:21:38 följande:
    Gud så söt! undra om det är svårt att virka den? JAg har blivit en hejare på mormorsrutorna, min filt börjar ta form och den blir jättefin.
    jag är nybörjare med det här med att virka och hann väl slita av halva peruken innan jag förstog hur man gjorde. men då det väl släppte så är det inge svårt. å snabbt går det. jag har redan gjort klart huvudet, hornen och ena örat.

men om du är sugen på att testa så har dom ju 2 gratis figurer man kan ladda hem å testa med först.
  • Lurpa

jag har nu ääääääntligen virkat klart min mormorsrutor filt. :D

jag hann... men va ska jag göra nu... 6 dagar till bf.

• Lurpa
    eilien skrev 2008-10-17 11:27:24 följande:
    Lurpa: ett par fina vantar o en mössa kanske? Tar ju inte så lång tid
    hihi ja mössor har jag redan stickat så den lille kan byta för varje veckodag å mer... men vantar har jag ju inte gjort så många.
    får se hur mycke jag orkar nu bara fick nå medicin för min klåda som gör mig skit trött.

tack för tipset.
  • Lurpa
    eilien skrev 2008-10-19 12:35:51 följande:
    Kanske var tavegyl du fick mot klådan? Kan trösta dig med att tröttheten brukar gå över efter ett par dagar en vecka när kroppen vant sig vid medicinen.
    ja Tsvegyl var det.

hehe fast jag hoppas jag slipper äta dom en vecka har BF nu på tisdag ;)
    men känns skönt att veta ifall jag kommer gå över tiden.
  • Lurpa
    emindy skrev 2008-10-20 20:30:52 följande:
    eilien:Inga problem!Jag är snart klar med första armen nu Det här går ju som en dans! (Men jag blir lite sliten på fingertopparna när jag får upp sånt här flyt...)
    jag brukar sätta kirurgtape på fingertopparna. då skaver det inte hål i huden vilket det lätt händer annars då man fått upp tempot.
  • Lurpa
    eilien skrev 2008-10-20 20:26:34 följande: