• Muslimah

    Finns det några (liksom jag) unga och gravida?

    Hej!

    Jag är 18 år och gravid, väntar mitt första barn. Jag skulle tycka att det vore trevligt att få kontakt med andra ungdomar som också väntar barn.

    Det är alltid kul att dela erfarenheter och komma med lite tips och råd, så kör hårt


    Bebis - bebis, bebis, bebis!
  • Svar på tråden Finns det några (liksom jag) unga och gravida?
  • Mishka

    japp,här finns det en tjej på 19år och gravid. Bf 26.03.2009 har redan varit på första ul och babyn var frisk nästa ul blir i slutet av oktober,hoppas jag fått känna av några sparkar före det

  • Lily of the Valley

    Själv är jag 23 år. Hade bf 26/3 innan vi var på ul, då blev det ändrat till 29/3

    Mishka: När är det du har UL eller har du redan varit på det? Hur mår du?

  • Artemis

    hej ja e 21 å väntar mitt första nu som har bf 5 mars är i v.22 så ja har gjort mitt ul allt såg jättebra ut.. hur har ni mått under er grav?

    kram

  • LyckligaFlickan

    Hejsan. Jag är 20 år och vi väntar vårt första barn den 7 mars 09. Jag har mått bra under graviditeten förutom att jag hade njusten förra veckan och var tvungen att vara inlagd på sjukhus ett par nätter. Annars var jag bara väldigt trött i början men det har ordnat upp sig nu. Hur är det med er andra? :)

  • Artemis

    ok va jobbigt.. ja har mått bra förutom att ja blev sjuk förra veckan fick bihåleinflammation,luftrörskatarr och öroninflammation men har fått medicin nu så nu mår ja mkt bättre
    kram

Svar på tråden Finns det några (liksom jag) unga och gravida?