• ming

Zelda - a link to the past, HJÄÄÄÄLP!!

Det finns ju såna här spelinstruktioner på nätet. Man kan hitta nästan alla spel. Googla på Zelda a link to the past walkthrough bara.
    De är skitbra, hehe, fast inte så bra om man fuskar hela tiden.

• ming

Jag har för mig att man skulle gå in i spegeln på något speciellt ställe, så hamnar han på nån annan klippa.
    Eller var det på nåt annat ställe, kanske...

• ming

Detta hittade jag i en walkthough:

Go left and stand in the Light colored floor where Spectacle Rock used
    to be. Use the magic mirror there to go to the Light World, and you
    should be standing on top of that rock. Collect the piece of heart and
    drop down at the other side.
  • ming

Oj, det var visst fel bit. Jaja, nu fick du lite hjälp att hitta ett hjärta.

• ming

Aha, här är fortsättningen:

Now go right a little bit and climb the steps to enter the Tower of
    Hera...
  • ming

Det verkar som att du ska stå på den ljusare delen av berget, har du provat det?

• ming
    Luddvar skrev 2008-09-07 19:17:18 följande:
    Men då får man bara en hjärtbit. Månstenen ligger i en kista inne i slottet. Trappam kommer ut när man klarat en viss grej har jag för mig.Man ska få en hak-pistol nånstans som man kan dra sig över till andra sidan på vissa ställen. Jag kollade vårt Zelda men på två av sparningarna hade vi klarat längre så det fanns inga ledtrådar och på tredje sparnimgen hade vi inte kommit allt långt.
    Jag missade att få med fortsättningen.
  • ming
    Luddvar skrev 2008-09-07 20:44:03 följande:
    Moonpearl är i slottet du kommer till när du varit en rosa kanin och kommit upp på platån. Grejen du tar dig över hål med är en hak-krok som man kan skjuta och den finns...vart fanns den? I nått vattenpalats tror jag
    Ja just det ja!
    Åh, gamla Zelda! *drömmer mig tillbaka*
Svar på tråden Zelda - a link to the past, HJÄÄÄÄLP!!