Luddvar skrev 2008-09-10 21:17:15 följande:
Min son säger nu att hak-grejen finns i vattentemplet i mörka världen. *hela familjen engagerad* Man går dit, transformerar sig in i ljusa världen, går in , drar i spaken och fyller på vatten, går tillbaka till mörka och går in.
Ååååh, fast jag tar mig hur jag än gör inte från berget i mörka världen, jag kommer inte därifrån! Det enda jag hittar där är en grotta jag inte kan gå vidare i för jag måste ha manteln och för att ha manteln måste jag komma bort från berget. Gaaah, det här är inte bra för nerverna.
Största problemet nu är hur jag ska komma bort från berget när jag är i mörka världen..
Jag måste ha gjort något galet på vägen.
Nu hittade jag en till sak dessutom, började om med en annan gubbe och i första slottet, där man hämtar Zelda, när man går in bakom tronen, så finns det två ställen med sprickor på väggen, alltså borde man kunna spränga, fast man har ju inga bomber då i början och sen nu när jag har bomber kan jag inte komma in bakom tronen, ska man kunna det på något sätt?
Hälsa sonen att jag bugar och bockar och tackar för hjälp.
Skulle nog få allvarligt nervsammanbrott om det inte vore för dig och din familj.