Inlägg från: Aprilskatten |Visa alla inlägg
  • Aprilskatten

Barnmorska i Linköping

Hejsan!
    Finns det någon som kan rekomendera en bra barnmorska i Linköping. Vart ska ja vända mig?
    Har hittat två ställen ja funderar på, det ena heter Storken & det andra Kvinnohälsan. Är det någon som känner till dessa & är de isåfall bra.
    Tacksam för snabbt svar. Kram kram

• Svar på tråden Barnmorska i Linköping
  • Aprilskatten

Tack alla för era svar. Å lycka till Seven of nine, hoppas allt går bra för dig & den lill*
    Jag har iaf ringt Storken & bokat en tid hos dem. De hade lite bättre telefontider, man kan ringa när som på dagen & de svarar i mån av tid, tyckte jag var bra då jag arbetar så oregelbundna tider. Hoppas bara att de är duktiga för ja behöver nog lite extra stöd då ja är så rädd för att föda, för min förra graviditet slutade med snitt efter 22 timmar. Hoppas nu att ja ska ha mod & kraft att försöka igen.

Tack än en gång & lycka till alla nyblivna mammor

• Aprilskatten

Åh va skönt att höra. Inte kul med ätstörningar. Hoppas det gått bra för dig ändå. Jag har själv ångest över att gå upp i vikt igen nu när man äntligen gått ner allt efter första. Ja gick nämligen upp ca 28 kg med Maja hua hemska tanke

Ja håller tummar & tår för er att de går bra & att det blir en liten nu på söndag.

Kram & lycka till!

Svar på tråden Barnmorska i Linköping