Inlägg från: Annie1982 |Visa alla inlägg
  • Annie1982

Nostalgiska barnprogram

Samson och Sally var en av mina favoriter i alla fall

• Annie1982

Disneytajm med Lasse Åberg, helt klart oslagbart, har inte varit något bättre disneyprogram efter det! Har fortfarande en massa avsnitt inspelade, tycker att SVT borde visa dem i repris....

• Annie1982

Älskade Hajk på sommrarna, med Goliath och även Gustav som också gick på sommrarna

• Annie1982

Ja! Agnes Cecilia -en sällsam historia. Den tycker jag fortfarande är bra Har tyvärr inte barnkanalen

Smurfarna älskade jag också, och hacke hackspett... han som väl är lite inspelat på band

• Annie1982

Turvann: Det har stått om den serien tidigare i tråden... men jag minns ej vad den hette...

• Annie1982

Kommer ni ihåg fantastiske Wilbur? Jag älskade den som liten! Såg i en videoaffär att den fanns, men det visade sig vara en NY inspelning, helt annorlunda.... de visade den lite på Åhlens där jag bor, den sög verkligen... *mutter* kan de inte visa den ursprungliga på TV igen???
    Älskar ju Charlotte, Tempelton, Wilbur, Fern och alla de andra...

• Annie1982

Jag har kvar LP-skivorna till televinken... en som är på vintern och en på sommaren. Har kvar pärmen också... Undrar varför det inte finns längre?? Det var ju jättebra!

Svar på tråden Nostalgiska barnprogram