Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

Oj, redan dags för ny tråd

Life's beautiful with Fluffguf
  • Fluffguf
    skidoo skrev 2008-09-10 18:44:15 följande:
    Å.. skulle vilja veta hur man får concealern att "fästa " bra .?. tycker den försvinner . speciellt på näsan.Har Dior- den var inte billig så.. den borde väl funka. Jag är rätt så vilse i sminkvärlden.Tacksam för tips.....
    Det undrar jag också, concealer bara rinner av mig
  • Fluffguf
    katarina118 skrev 2008-09-10 19:48:14 följande:
    fridapidatänkte mest ha primer under ögonskugga...har ej face här där ja bo...
    Under ögonskugga finns det väl egentligen två som är favoriter här i tråden: urban decays som är sjukt bra men har en usel förpackning, och lumenes som ska vara i samma klass, jag har dock bara testat urban decays.
  • Fluffguf
    Svar på #12
    Haha, vi tänkte samma
  • Fluffguf
    LMK skrev 2008-09-15 15:29:27 följande:
    Lite inspiration!! Här kommer en blogg fr. Tyskland med otroligt snygga sminkningar!! Hennes ögon är helt otroligt vackra & bilderna så klara. padmitasmakeup.blogspot.com/
    Wow, tänk om man kunde sminka sig så!
  • Fluffguf
    LMK skrev 2008-09-15 15:36:35 följande:
    Fluffguf skrev 2008-09-15 15:31:52 följande:Eller hur!! Jag blev helt tagen, såå mycket snyggt! Kul att man kände igen så många skuggor från MAC, PL etc.
    Ja, det var en riktigt bra blogg, den lägger jag i favoriter direkt!
    Det bästa med att ha många skuggor är att man kan kopiera alla stilar utan att ha den exakta skuggan hon har använt
  • Fluffguf
    Phantera skrev 2008-09-15 17:44:15 följande:
    www.eleven.se/eleven-makeup-brush-set-check-1...Vad tror ni om det?SHIT POMMESFRITES!! Vad duktig hon var!! Sjukt snygga sminkningar på den tyska bloggen!!Hon var ju lagom fin också! *avis*Ja e'int bitter!
    Åhh, jag vill ha ett penselset
  • Fluffguf
    Moa Fredrika skrev 2008-09-15 20:01:32 följande:
    wakeupandmakeupbymoag.blogspot.com/ Nu har jag äntligen fått ut en ny makeup i min blogg... min syster fick sitta modell (igen)
    Wow, snyggt! Vad är det för färg på läpparna?
  • Fluffguf
    Lejån skrev 2008-09-18 15:41:29 följande:
    Någon som vet var man kan köpa sminkburkar med strölock? Har köpt från PL, men tänkte att det kanske fanns andra sidor också där det finns. Så himla bra ju att hälla över foundationen i.
    Jag har köpt en från everyday minerals. Den är ganska stor, men jag vet inte om du tänkte dig mindre?
  • Fluffguf
    Lejån skrev 2008-09-18 16:25:45 följande:
    Vet inte. Den jag köpte från PL är nog på 30 g tror jag. Tyckte jag kikade på EM utan att hitta någon, måste varit vimsig...
    Large mixing jar heter den jag har.
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!