-
ligger på samma ungeför som foundation.Karisma skrev 2008-10-31 09:21:17 följande:Vad är det för pris på det man ska använda före i.d:s mineral foundation. Hette ngt med veil eller ngt sånt./K
Mineral veil. Vad den kostar beror på var du köper den. Jag köpte min på ebay nu (väntar på att den ska komma med posten) då kostade den väl typ 180... minns inte. Men i affär kostar de nog 375 kr.
-
MV har man innan som en primer och efter för att fixera. Det är ett transparent löspuder.Karisma skrev 2008-10-31 09:34:12 följande:Jag kommer köpa i butik, gillar inte ebay och tradera. Gissar det beror på att jag aldrig provat beställa därigenom och säkert inte kommer våga heller.Så med andra ord behöver jag ett presentkort i julklapp proppat med massor av pengar för att ha råd m både foundation och mineral veil. Eller iaf minst 800:- för att kanske få ngt annat roligt åxå från kicks. Borste får bli från EM, måste våga för att tjäna lite pengar.Vad använder ni för märke på ansiktskräm för att ha under sminket?Tack för svar. På kicks hemsida fanns inga priser.
Jag använder dermalogica till min hudvård. -
WOW vilka häftiga mejker!trolltyg skrev 2008-10-31 09:37:44 följande:Hahaha missade jag att klistra in länken?! Typiskt mig Testar igenwww.youtube.com/user/MakeupGeekTV
För min del blir det ngt mer traditionellt... Jag ska försöka ta kort så ni får se vad det blir.
-
Snyggt! Håret har en underbar nyans. Jag är fast i blondträsket... blir bara ljusare o ljusare.LMK skrev 2008-10-31 15:44:28 följande:Nyfikna, nu finns en bild på min nya hårfärg! Var tidigare lite mörkt guldblond. Har färgat ögonbrynen oxå så det ser mer naturligt ut. Trivs verkligen i denna färg! Rekommenderar fler att våga ta steget från blond-träsket, iallafall som jag- under hösten/vintern.
Jag har tur som har hår som tål nästan vad som helst.
-
Linny
Du såg verkligen inte trött ut, jättefint!
truelove 4 ever
Såg fint ut, jag tror jag vet vilken skugga du köpt. Jag köpte två basskuggor till min mamma på face o undra om det inte var en sådan. Vad heter den?
Vill du ha lite feedback på mejken? Jag tyckte att färgen var fin, men på en så ljus mejk skulle jag inte ha svart på inre fransraden. Det passar bäst om man även har markerat ögat runt med en mörk eyeliner el. liknande. Varför? Det ger ögat ett förminskat uttryck och öppnar inte upp. Annars tyckte jag att svart på inre fransraden passar din ögonfärg eftersom din iris ser ut som den gör. Men då med en mörkare mejk.
-
Hej tjejer!
Hoppas ni alla har haft en bra halloween! Själv så glömde jag kameran och har gråtit blod över detta! Jag blir galen på mig själv! Alltid stressad och lätt förvirrad.
Men jag blev nöjd med resultatet. Jag tog kort med mobilen men det blir så dåligt.
Nu är bara det kluriga att få kortet ut ur mobilen och in i min dator... är inte så enkelt alla gånger.
Men min kille jobbar på det.
Jag har lagt ut en mejk i bloggen nu. www.svalmarkskan.blogg.se
-
Albin 080509 skrev 2008-11-03 12:44:01 följande:
vad använder ni för hudvård och vad kostar den?Jag använder Dermalogica. Vet faktiskt inte vad den kostar. Inte är den billig, man får köpa på sig lite i taget och önska sig i julklapp. Mest köper jag på nätet.
Jag använder:
www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/precleanse.html
www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/special-cleansing-gel.html
www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/anti-bac-skin-wash.html
www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/multi-active-toner.html
www.jerseybeautycompany.co.uk/dermalogica/daily-microfoliant.html -
Det är svårt att få bra foton.evenflow skrev 2008-11-03 18:25:23 följande:Nu har även jag lagt in några make up-bilder i galleriet. Man ser ju vad man kan bli bättre på...Inte helt lätt att få till bra foton, eller rätt ljus. Men det är bara sminka och fota vidare
Tyckte att det var väldigt fina mejker.
-
Nu kan ni se en bild på min halloween-look. Jag hoppas kunna lägga ut en bild till, men vill inte vänta på den.
www.svalmarkskan.blogg.se -
Jag har bloggat igen.
Har kommit igång lite nu igen efter. Idag är det min underbara Shangri-la. Den är så fin.
www.svalmarkskan.blogg.se