Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Phantera
    Låter som du har haft en mysig morgon. Jag är själv sjukt morgontrött så jag förstår ditt lidande.

Trolltyg
    jag tror som Fluffguf, du var helt enkelt för het.

Jag har underhållt mig med mitt nya smink på morgonen. Nej, jag har inte kladdat på mig, men jag har fotat och lagt in i bloggen. Jag köpte faktiskt två små skuggor också och de ligger också ute. Tänk om jag vetat att UD ögonskuggor var så bra? Nu blir jag sugen på att prova andra märken också.

www.svalmarkskan.blogg.se

• Fridapida
    Knott skrev 2008-11-07 08:44:37 följande:
    Fridapida: jag har trånat efter den där paletten men nu när det pratats så mkt om den här kunde jag inte hålla mig längre, så nu är det på väg en hem till mig också Dagens mejk ligger ute (www.makeupoholic.blogspot.com), jag testar Maybelline-skuggor idag. Faktiskt förvånansvärt högpigmenterade, jag blev riktigt överraskad!!
    Snyggt med turkost! Kul att du är nöjd med maybelline-skuggorna. De är ju inte så blodigt dyra.

Haha, jag tror inte att du kommer at bli besviken. Jag sitter och tittar på den hela tiden.
  • Fridapida

truelove 4 ever skrev 2008-11-07 08:56:29 följande:

Fridapida: dom skuggorna du köpte på Hqhair har dom ngn hemsida?
    Ingen aning. Googla?
  • Fridapida

truelove 4 ever skrev 2008-11-07 09:52:43 följande:

Så du vet inte från vilken sida du köpte dina?
    Jo, alltså jag köpte min från hqhair. Det är inte deras hemsida utan det är en återförsäljare. Men jag tror nog att urban decay har en hemsida. Jog trodde nog att du sökte den för mer info om produkten.
  • Fridapida
    Linny skrev 2008-11-07 09:56:49 följande:
    Fridapida: Kände på UD´s skuggor när jag var i usa men då kändes de inte så jättebra. Tyckte jag hade nästan samma skuggor hemma också Svårt att hitta nya när man har dryga hundratalet tycker jag Men det har väl du med?
    Ja, det känns ju som man har "alla" färger... men jag måste säga att jag ändå tyckte att det fanns plats för lite mer.
  • Fridapida

Oj här ar det fullt av fina sminkningar. Vågar knappast nämna någon med risk för att glömma någon annan.
    Linny
    Tycker att du passar i det oranga, men man gillar ju vad man gillar... speciellt på sig själv.

Phanter
    bra med länken där... blev lite förvirrad inne på din sida. Jag skulle satsa på att göra en ännu mörkare. Mera kajal eller eyliner på övre fransraden. men det var väldigt fint. Sotat är snyggt, så är det.

Shoppingtokig.
    Nice! En riktig partypingla. Var showen bra?

Charlita
    Väldigt fint och naturligt sminkat.

LMK
    Kul med helbild! Snyggt var det också.

Knott
    Ja, vad ska jag säga? Det är alltid fint. Ljust lila hade jag jämt för tp nu tio år sedan. Men jag har tappat bort det lite. Jag gillar lila mejker, men mest när jag ser det på andra.

Har jag glömt ngn?

• Fridapida

Trollsanna
    Jag gillade den sista bäst. Fint att vara ödla. Men alla tre var fina.

Linny
    Söt mage! Och jag såg sminkningen. Stiligt.

• Fridapida

V hjärtar J skrev 2008-11-09 22:15:01 följande:

Hoppar in i tråden jag med;)Vad andvänder ni för rengöring ? Tycker Diors är kanon bra men kostar ju en hel del också!, Några andra rengörings tvålar som ni kan rekomendera ?
    Jag använder Dermalogica. Tycker att den är kanon. Mild och effektiv.
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!