Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

Lejån skrev 2008-09-18 16:43:00 följande:
    Har du någon aning om storlek på den?
    Den är samma storlek som 8g burkarna för foundation, fast högre än dem.
  • Fluffguf
    LMK skrev 2008-09-18 19:07:02 följande:
    Kors i taket, LMK har lagt upp nya bilder!! Först en mejk med MUS ursnygga dust Demon. Den gör sig så klart inte helt rätt på bild, mer skimmer i alla de läcka färgerna som den har IRL. Sen 2 st med nya pigmentet från Fyrinnae- But I Like Frogs. Är inte namnet helt underbart!? En ursnygg Blågrön skugga med turkost skimmer. Testade en sotning... gör typ aldrig det & vet inte om jag skulle våga visa mig ute med det heller. Men att testa är kul. En dag är jag nog så modig!
    Wow, snyggt! Klart att du ska våga ha sotat, du passade verkligen i det!
  • Fluffguf

Det står på beautybags hemsida att den ska komma i slutet av september, det var nåt strul med leveranserna. Jag gillar verkligen att få den, men de är kassa på att leverera i tid

Liiza: Jag har några länkar sparade med tutorials för sotning, jag ska kolla!

• Fluffguf
    Knott skrev 2008-09-20 14:35:44 följande:
    Måste bara skriva av mig - såg just att min blogg (www.makeupoholic.blogspot.com/) blivit nominerad till bästa sminkblogg i VeckoRevyn blog awards 2008. Med tanke på att de andra tre sminkbloggar som också nominerats är väldigt väletablerade ser jag fram emot en hedersvärd 4:e plats, men ändå, det var kul att bli nominerad!!
    Grattis, gud vad roligt!
    Vilka är de andra som är nominerade?
  • Fluffguf

Linny: hoppas att ni har det bra! Jag har ingen direkt koll på shopping i usa, förutom att jag blir grymt avis om du köper orgasm/laguna duon

• Fluffguf
    LMK skrev 2008-09-25 13:24:33 följande:
    trollsanna skrev 2008-09-25 09:22:07 följande:Jag tycker du skall köra på något lila. Du är så himla snygg i lila & till svarta kläder blir det fin kontrast till dina i övrigt mörka färger. Här kommer 2 st urläckra sminkningar som inspiration! padmitasmakeup.blogspot.com/2008/09/purple-su...padmitasmakeup.blogspot.com/2008/01/dramatic-...
    Åhh, hon är verkligen helt fantastiskt duktig!
  • Fluffguf
    Knott skrev 2008-09-26 12:04:20 följande:
    LMK: spännande att höra vad du tycker om Diorshow framöver!!Trollsanna: vad blev det för makeup på after worken, har du nått foto?Dagens mejk ligger uppe: MUS Carat, Fyrinnae Dragonskin, MAC Copperized: makeupoholic.blogspot.com/Lite OT, men jag måste ändå berätta; idag har jag fått inbjudan Vecko Revyn Blog Awards 2008 på Sturecompaniet, klädsel "Galaparty". Som helt okänd tvåbarnsmamma från förorten känns det enormt märkligt att ens föreställa mig att jag ska gå på den där festen... Jag skulle känna mig helt malplacerad där tillsammans med Carolina Gynning, Ebba von Sydow, Josefine Crawfoord, etc etc. Och de viktigaste frågorna av alla: klädsel? hår? makeup? Ha en skön helg alllihopa!
    Gud vad häftigt, klart att du ska gå! När är festen?
  • Fluffguf
    luspudel skrev 2008-09-27 14:00:15 följande:
    Allt är 2-gramsburkar, tror det är fullstorlek men inte helt hundra. :)
    Jag har en mineral veil på 2 gram, den är rätt stor men jag tror att det finns större va? Men det spelar egentligen inte så stor roll, det är ju sjukt drygt! Jag har haft den i ett halvår (iofs inte använt så ofta) och det syns inte ens att jag har tagit något
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!