LMK skrev 2008-10-08 13:42:26 följande:
Linny: Det är alltid kul att höra om en resa. Vad blev det för kul shoppat förutom MAC & LM? Någon till bäbisen?Sen kan du ju passa på att skryta om hur varmt & skönt det var, hur solbränd du nu har blivit & hur härligt det är med semester!

Så värst solbränd har jag nog inte blivit. De galna släktingarna vill ju gömma sig inne med AC:n på högsta och att gå promenader är uteslutet. Man tar bilen  

Dessutom var 35 grader för varmt för mig att sitta ute i trädgården och sola i. Så jag höll mig i skuggan. Denna bild är tagen en av de sista dagarna så mer än såhär blev det inte..
Men det är härligt med semester! Känner mig dock tjock som en gris!  (visserligen är jag i sjunde månaden och ska vara lite tjock, men det känns ofräscht att äta som de gör..) Herregud som de äter där! Inte mängderna som så, men gud så onyttigt. Tur att jag inte bor där. Är bara sugen på nyttigt nu när jag är hemma igen  

Hehe, blev ju en del grejer till slut... 

Maken shoppade till sig själv också, men det har jag inte koll på(vet att det var några klädesplagg, fiskeprylar, parfym osv bara), så jag skriver det jag köpte..
2 tröjor till Alfred
1 stickad bodysuit med luva från GAP till bebben. Älskar den!
Stickad tröja GAP, till väninnans dotter
Babycarrier Beco Butterfly, färg; Espresso
Beef Jerky...
Mascara
1 Gravidtop (hade inte så värst snygga mammakläder där tyvärr)
Lite babykläder och två filtar till bebben
Duschförhänge (i usa har de inte plast som vi, utan genomskinlig plast innerst och så tyg ytterst. Hittade ett fint ytterförhänge som passar i vårt badrum)
Smycken (3 halsband och ett par örhängen)
Doftljus från Yankee Candle (jul och höstdofter)
Nars duo (Laguna/Orgasm). Världens snyggaste rouge och bronzer i kombination
Laura Mercier mineralfoundation
Laura Mercier krämskugga Platinum
Laura Geller baked marble eyeshadow 
Mac, tre matta ögonskuggor
Redken balsam och inpackning
Clinique foaming mousse cleanser
Daisy, parfym av Marc Jacobs 
Resten kommer jag inte ihåg