Shoppingtokig skrev 2008-10-15 19:56:59 följande:
Blir framflyttad tre dagar så bf är nu 15 mars.Tack Knott och Linny! Åh, jag verkligen lider med din vän, så hemskt. Jag var jätteorolig, nu är jag lite lugnad för denna ggn iaf Har lagt upp de fyra bilderna jag fick i galleriet. På ena bilden dricker bebisen fostervatten, ni lär nog se vilken bild med det gapet, haha!
Hihi, sötnos! Kollade ni kön?  

Ja det är hemskt faktiskt. Vet inte riktigt hur hon mår nu. Har meddelat att jag finns här om och när hon vill, men förstår att det är jobbigt för henne att träffa mig nu. Jag menar; jag påminner henne ju väldigt mycket om barnet hon skulle ha fått och vi skulle ju ha fått ungefär samtidigt.. Dessutom är det otroligt grymt, sättet man måste ta bort ett barn i v. 21 på..  

*tårögd*
Nu när du har sett att ditt barn är friskt och mår bra så ska du inte oroa dig. Då är oddsen skyhöga för att allt ska gå bra  

Det finns mycket mycket minimala risker från nu och framåt. Jag är inte orolig själv och tycker inte att du ska vara det heller!  

Fluffguf skrev 2008-10-15 20:48:32 följande:
Haha, ja jag såg det sen men jag orkade inte rätta mig själv
Var ju kul ju  

trolltyg skrev 2008-10-15 20:07:45 följande:
Vad kul med UL, det är det är det bästa med att vara gravid tycker jag (som spydde till v24 i båda graviditeterna och fick foglossningar och annat otyg så att vara gravid är inte mitt favorittillsånd om man säger så )
Åh fy, illamående så länge?  

Jag har tur som bara hade ytterst lite illamående på kvällskvisten i några få veckor.. Inget kräkande alls. Förstår att du tycker det är så lagom kul att vara just gravid och önskar man kunde baka ungen på någon vecka eller två kanske  

OT: Fasen så stor jag börjar känna mig. Som en barbapappa  

Hade inte tagit helkroppsbild sedan v. 21 och nu i v.27 såg jag ut som om jag skulle välta framåt *hahahah*
Sorry alla andra för OT-bebissnack. Ska skärpa oss