• Linny

Smink smink smink vi fortsätter!

natta84 skrev 2008-11-23 19:40:36 följande:
    Vad är det där finishing dust? Vart köper man det? Har också porer som jag inte vill ska synas...och vill få en bra bas med..
    Det är också Laura Mercier. Meningen att man ska ha det efter mineralfoundation egentligen, men jag har fått tips här att ha det både före och efter och det är super
  • Linny
    natta84 skrev 2008-11-23 19:57:17 följande:
    Linny! tack för svaret! Ska genast införskaffa mig ett sånt :)
    Fast jag tror som sagt inte att det funkar om man inte har mineralfoundation. Tror inte det gör så stor skillnad under flytande foundation, vill jag bara förtydliga
  • Linny
    natta84 skrev 2008-11-23 20:00:00 följande:
    ok. men var köper man det?
    Jag har köpt på www.strawberrynet.com
    Om man bor i stockholm kan man gå och prova ut på Cow Parfymerier på Nk så man får helt rätt nyans. Finns fler återförsäljare förstås, men vet inte var de finns så här på rak arm. Skulle dock rekommendera att ändå köpa över nätet sedan för kostnaden blir cirka hälften än på salong..
  • Linny

Köpstopp? Sånt verkar tråkigt. Sånt sysslar jag aldrig med
    Däremot är jag inte riktigt sugen på nåt just nu; förutom lipliner och läppstift från Mac som jag inte får tag på.. Och en Skin smoothing creme från Dermalogica. Krämen har jag dock önskat mig i julklapp så det känns ju lite dumt att gå och köpa då. Men alla tjatar om önskelista på julklappar och jag önskar mig inget. Kan inte komma på nåt

• Linny
    Mie74 skrev 2008-11-24 20:02:48 följande:
    Hej igen!Jag hittade en hensida som säljer HH Minerals Cosmetics är det någon som provat detta eller vet om det är bra eller dåligt?
    Tyvärr inte provat och känner inte alls till det.
  • Linny
    Phantera skrev 2008-11-24 22:12:39 följande:
    Vad rekommenderar ni att köpa på Kicks?Ska till Västerås imorgon och handla julklappar, men ska unna mig själv något också.Kommer bara inte ihåg vad det var man "måste" ha som fanns på kicks!
    Hmm... Kicks.. Vet inte faktiskt..
    trollsanna skrev 2008-11-24 23:21:16 följande:
    Skulle behöva ett tips på vilken färgkombintion jag ska prova till min gråa ögonskugga.Förslag?
    Grå-rosa
    Grå-lila
    Grå- blå
    Grå- orange
  • Linny
    Knott skrev 2008-11-24 22:22:26 följande:
    Halloj! Hinner inte riktigt med allt jag vill hinna just nu, känner att jag är härinne alldeles för sporadiskt för att kunna hänga med i vad ni pratar om Har smugit runt i era bildgallerier i alla fall, finfint hos alla där jag kikat!
    Hoppas allt är bra med dig Kika in när du hinner, du är alltid välkommen
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!