• Linny

Smink smink smink vi fortsätter!

Phantera skrev 2008-11-27 13:41:25 följande:
    Fridapida > Jag beställde ett "Get started kit" i somras/slutet av sommaren och då hade jag redan en light så jag tänkte testa Medium, i paketet var det en Medium och en Medium Beige. Hade jag tagit light så kanske det hade varit light och fairly light...?Men man kan ju blanda så det är inga problem.Jag bara funderade på skillnaden mellan light och fairly light.Linny > Jag beställde :se.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdI...#DETAILVille prova "din" ögon crème. Fast den här hette Rich också.Tänkte att i det här setet så är storlekarna lite mindre, så får jag se om jag gillar dem eller ej. Har ingen bra ögonkräm som jag gillar...än. (Har inte provat så många heller...hehe)Sen var det några andra spännande produkter, typ alla, i setet som verkar bra -på beskrivningen iaf! se.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdI...#DETAIL En ansiktsmask att ha på natten...hört att den ska vara bra. Återstår att se om man får ligga "på" ansiktet eller ej...verkar inte vara någon som vet?Och så en:se.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdI...#DETAILHar fått bäst i test av...vad var det nu...hm...Cosmopolitan? Plus att jag läste om den i Chic, eller om det var aftonbladets bilaga med Sofi Fahrman (eller hur hon nu stavar).Verkar smidigt när man inte behöver skölja ur det. Jag "Hinner" aldrig ha inpackningar osv...Men det blir ju först efter jul jag får prova dem...låååångt kvar!
    Har provat den också. Den var ungefär samma, bara lite fetare. Upplever att den kan vara bättre vintertid
  • Linny
    evenflow skrev 2008-11-27 18:12:40 följande:
    Har lagt till några nya bilder, samt fixat till de gamla lite. Jobbar fortfarande på för att få till dem; antingen blir det för mycket närbild eller så är det nå't annat... www.familjeliv.se/hem/evenflow/galleri.php
    Jättefina sminkningar
  • Linny
    miss nöjd skrev 2008-11-27 21:19:36 följande:
    Ngn här som testat MUS Serum? Jag blev rekommenderad den från MUS idag när jag var där... Är det bra detta serum???
    Jag tror jag har det.. Fattade aldrig grejen riktigt.. Man skulle, enligt tjejen på MUS, ha den innan man tex. gick och la sig. Var skön på huden men verkade inte göra något speciellt..
  • Linny
    LMK skrev 2008-11-27 21:25:39 följande:
    Nu ligger dagens lila mejk i galleriet. Har markerat globlinjen lite högre än normalt för mer effekt efter tips från Er. Är det bättre?Är själv väldigt nöjd, speciellt med färgerna. Älskar Deep Purple från MAC, den ultimata lila för min del!
    Jättefint med lila!! Det är absolut mer effekt och jag gillar det.
  • Linny
    LMK skrev 2008-11-28 09:37:57 följande:
    Shoppingtokig skrev 2008-11-27 22:32:20 följande: GULD! Kör en variant av en sotning med brunt & guld. Det är juligt för mig.
    Ja, fint! Eller svart med rödglittrig sminkning (om man vågar)
    TigerLinn skrev 2008-11-27 22:53:28 följande:
    åhh jag har beslut ångest.. :S sitter och försöker bestämma mig om jag ska beställa EF färg kollektion 008 för 10% billigare eller om jag ska vänta och ta delar av den till fullt pris nästa månad..
    EF?

Idag kör jag Brun (mac), Uptown (PL) och Vanilla (Mac). Kanske kommer bild ikväll.
  • Linny
    TigerLinn skrev 2008-11-28 10:19:16 följande:
    ef=eddie funkhouser NY
    AH
  • Linny
    TigerLinn skrev 2008-11-28 16:07:30 följande:
    japp...hört talas om de eller?
    Hört men inte provat.
  • Linny
    evenflow skrev 2008-11-28 16:28:44 följande:
    Linny, Shoppingtokig, Phantera, LMK, Trollsanna, Knott: Tack!Fridapia: jag har nästan alltid Urban D primer under ögonskuggan, ibland MUS High Tech Lighter, blir lite 'vitare' av den. Så jag fäste glittret m den.Ursäkta sent svar; men jobbat natt och just vaknat...Nu väntar semester i Thailand! Återkommer om några veckor, med skuggor som passar till en, förhoppningsvis, solbränd hy!
    Åh nice med semester!!
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!