Inlägg från: Charlita |Visa alla inlägg
  • Charlita

Smink smink smink vi fortsätter!

Prinsessan Leia: Svart,beige silver

• Charlita

Linny Ååh va fint det låter Har du bilder?

• Charlita

Mascara favisen just nu är Masterpiece Max Waterproof från Maxfactor. Super bra separerar jätte fint och gör fransarna låååånga. Vill man ha lite fylligare fransar så e det bara lägga på ett extra svep super verkligen. Den borde få ett jävla pris eller nått Ska nog aldrig byta mascara! Jag har provat massa massa innan men denna har jag verkligen fastat för. Jag rekommenderar verkligen...

• Charlita

Fluffguff! GRATTIS på födelsedagen

• Charlita

Linny: Åh det är så fint med magar

• Charlita

Karisma: Rougen är också vädligt bra. Ja mascaran är super köp den

• Charlita

Karisma : På tex H&M kan man köpa billig och bra sminkbortagning för vattenfast smink för runt 50 lappen. Jätte bra!

• Charlita

Linny: Åh vad roligt! Vet ni vad det blir för kön på barnet? Grattis grattis!

• Charlita

MUS står det för make up store?

• Charlita

Karisma: Jag tycker att det blir jätte bra med den True Match Minerals från Loreal. Huden blir liksom jätte jämn och fin. Ser så len ut. Den bästa "foundation"-pudret jag testat faktist. I början var jag lite skeptisk, den verkade inte så bra. Men den är verkligen super! Lilla trickset är bara att man får vara lite försiktig när man öppnar den så det inte flyger en massa puder överallt. Tycker även att den håller lääänge Borsten är super!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!