Inlägg från: Charlita |Visa alla inlägg
  • Charlita

Smink smink smink vi fortsätter!

Kostar runt 175 tror jag. Men helt värt!

• Charlita

Karisma, borsten får man till Ja testa . Sen när du lägger den ska du akta så du inte tar för mkt. Ta jätte lite puder o gör i små cirkelrörelser så blir det bäst resultat . Ja det finns på kicks. kramis

• Charlita
    www.snigelbebis.blogg.se En rolig och intressant mode och skönhets blogg! Shopping, smink, fest och mitt liv som 18 årig student , bor själv med min lilla Felicia i Göteborg. Alltid massa bilder och uppdaterar dagligen
  • Charlita

iiiih jag har probleem! :( Inget stort sådant men ändå. Jag kaan int bära läppstift!
    Jag smörjer in mina läppar med cerat innan jag lägger på läppstiftet.. Men det blir inte bra läpparna blir torra och nariga istället.

vad ska jag göra? skippa läppstiftet?? det vill jag inte.. :(

• Charlita

Om ni vill kan ni kika in på dagens shopping på min blogg som står på min sida.
    Köpte höst fina nagellack bland annat Funderade på att köpa ett läppstift men det blev inte av. Mina läppar har börjat bli nariga :(

• Charlita

Köpt nya nagellack idag! Finns bilder i min blogg (länk på min sida) om någon är intressead av att kika! Kommentera gärna vilket nagellack Du tycker var snyggast! Själv är jag svag för blååå...

• Charlita

Jag har ett problem. Jag kan varken sota eller lägga en bea ögonskuga eller eyliner då mina ögonlock hänger över och ush ser bara så knasigt ut idag när jag försökte göra en sotning. :(

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!