Smink smink smink vi fortsätter!
Tessssi igen; jag gjorde ett test av ett antal olika röda läppstift för ett tag sedan, kanske kan det vara till hjälp i ditt val? makeupoholic.blogspot.com/2008/07/rda-lppar-i-lnga-rader.html
Tessssi igen; jag gjorde ett test av ett antal olika röda läppstift för ett tag sedan, kanske kan det vara till hjälp i ditt val? makeupoholic.blogspot.com/2008/07/rda-lppar-i-lnga-rader.html
Fridapida: mejken ser onekligen skir (men fin!) ut.
Trollsanna: tack! Som sagt, det verkar som att vi är flera som tycker att Chanels skuggor är ganska skira. Dock är Erika F riktigt högpigmenterad och har en väldigt snygg färg!
Linny: välkommen tillbaka!
LMK: härligt med skaldjursbuffé på Grand!
Dagens mejk ligger uppe, varma jordiga matta skuggor från FACE:
makeupoholic.blogspot.com/
Fridapida igen: det var alltså chanelmejken som såg skir ut. Den senaste du lagt in var jättefin och inte lika skir
Linny: välkommen tillbaka och vilken härlig shopping! Jag har "bara" varit på Sephora i NY men det var sjysst! Den butiken var väldigt stor och fräsch fast konstigt nog handlade jag ingenting, det fanns liksom för mycket så jag kunde inte bestämma mig...
Fint Linny! Jag är själv inne i en period då jag föredrar matta skuggor men har känt mig ganska ensam om det, skönt att det dyker upp på någon annan också