Smink smink smink vi fortsätter!
Kostar runt 175 tror jag. Men helt värt!
Kostar runt 175 tror jag. Men helt värt!
Karisma, borsten får man till  
  Ja testa . Sen när du lägger den ska du akta så du inte tar för mkt. Ta jätte lite puder o gör i små cirkelrörelser så blir det bäst resultat  
  .  Ja det finns på kicks. kramis
www.snigelbebis.blogg.se   Massa BILDER!   Läs om Onsdags Smink och Hår och Outfit :)  

iiiih jag har probleem! :( Inget stort sådant men ändå. Jag kaan int bära läppstift! 
Jag smörjer in mina läppar med cerat innan jag lägger på läppstiftet.. Men det blir inte bra läpparna blir torra och nariga istället.
vad ska jag göra? skippa läppstiftet?? det vill jag inte.. :(
Om ni vill kan ni kika in på dagens shopping på min blogg som står på min sida. 
Köpte höst fina nagellack bland annat  
  Funderade på att köpa ett läppstift men det blev inte av. Mina läppar har börjat bli nariga :( 
Köpt nya nagellack idag! Finns bilder i min blogg (länk på min sida) om någon är intressead av att kika! Kommentera gärna vilket nagellack Du tycker var snyggast! Själv är jag svag för blååå... 

Om ni har lust kan ni kolla in den nya mascaran jag testade i min blogg. Helt galet bra! www.snigelbebis.blogg.se
MASSOR MED BILDER från gårnattens Fest och Dagens Sminkning  

www.snigelbebis.blogg.se
Jag har ett problem. Jag kan varken sota eller lägga en bea ögonskuga eller eyliner då mina ögonlock hänger över och ush ser bara så knasigt ut idag när jag försökte göra en sotning. :(