Smink smink smink vi fortsätter!
Linny ja.. eller jag vet inte hur jag ska försklara riktigt men typ "fettet" under mina ögonbryn typ hänger nästan över ögonlocken :(
Linny ja.. eller jag vet inte hur jag ska försklara riktigt men typ "fettet" under mina ögonbryn typ hänger nästan över ögonlocken :(
o så har jag små asiatiska ögon så det brukar se konstigt ut när jag lägger ögonskugga
Linny : tack men jo det hänger kanske inte syns på bilder bara. Jag ska försöka göra en sotning o så lägger jag upp en bild eller två men jag är tveksam till reslutatet =/
trolltyg Jätte fint!  

hjälp! jag tro att jag e allergrisk mot smink eller nått jag har börjat få eksem liknande torr hud på ögonlocken, vid sidan av ögonen, hakan och runt munnen och kinderna  
  Syns inte så jätte mkt men det känns och jag smörjer in mig o de känns lite bättre. 
Jobbigt nu får jag ju torra fläckar i ansiktet sminket kommer inte sitta så bra. 
Hoppas det går över snart jag hatar när jag får utslag eller finnar. låter skit töntigt men det kan sabba min dag. Vill typ inte visa mig ute. nej ush va ytlig jag låter men så e de...
Kolla gärna in min nya sminkblogg om ni vill  
  www.snigelbebis.blogg.se
Vinn en Masterpiece Max Mascara! Du får själv välja mellan vanlig eller vattenfast.
Allt du behöver göra är att skriva en kommentar 
och motivera varför just du ska få vinna den. Vinnaren utses imorgon kl 19.00.
Glöm inte lämna din mail! 
Jag står för frakten :)
skrev fel jag menar www.makeupbycharlotte.blogg.se haha  
  Tokigt!
www.makeupbycharlotte.blogg.se
Har lagt upp bild på dagens sminkning och tips!  

Hej sötskallar :D Jag har köpt Isadoras Minreal puder idag på Kicks! hari nte testat den än men e det någon som har testat o vad tyckte du om den? 
Kram 
Hej sötisar :) Jätte fina sminkningar ni lägger upp alltid lika kul o inspererande att kika in på era bilder  
  ! Jo jag undrar om det är nån som vet om primer? Asså det man lägger innan fooundationen eller pudret. Nån som vet någon bra sådan och till inte allt för dyrt pris?