Inlägg från: Anonym (samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma)

Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?

Känner igen mig sååå mycket i alla inlägg. Vill sällan ha sex, känner olust mot min sambo, ska va på mina villkor. Träffade honom när jag va 19, vart ihop i 7 år nu. Har en son på 10 månader och ett nybyggt hus... Det konstiga är att jag inte kan tänka mig ett liv utan honom, men ibland känns det som om vi bara är kompisar...från min sida i alla fall. Han vill ju ha sex mycket oftare men jag vill inte. Tänder på andra killar men inte på honom. Borde man lämna honom bara för det?? Vill ju ha ett bra sexliv...för sex är ju skönt men...ja...Men som Kungen skrev att man kanske stannar för att det är prakiskt och tryggt...ska nog ta mig en funderare...man lever ju ändå bara en gång....

• Anonym (samma)

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:39:03 följande:

Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 20:35:57 följande:
    Jag vet inte om jag ska vara ärlig... Han är min bästa kompis, och vi har ofta jättekul tillsammans. Ja, kort sagt, så känns han inte som min partner utan mer som en bror. Jag älskar honom på samma sätt som jag älskar mina syskon, det vill säga, han/de betyder massor men det finns noll attraktion.
    [/citat]

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 21:16:39 följande:
    [citat]
    Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 21:12:34 följande:
    Jag vet inte egentligen. För att det är jobbigt med uppbrott? För att jag är rädd för att vara ensam? För att vi har ett barn tillsammans?
    Kunde vart jag som skrivit...men hur förklarar man det för sin sambo?? Vill han fortfarande va ihop eller kommer han bli skitsur för en sån kommentar...vad tror ni? Har du sagt som du känner till din sambo??
  • Anonym (samma)

Anonym (osäker..) skrev 2008-11-26 23:08:04 följande:

Jag har precis samma problem. Jag tänder inte på min sambo längre. Men jag älskar honom. Men hur vet man om det är rätt sorts kärlek. Om det är som partner eller om kompis. Han är min bästa kompis det vet jag. Vi trivs ihop. är väldigt lika varandra, men ändå väldigt olika samtidigt. Vi tjafsar ofta. Blir irriterad på saker... avståndstagande och lättretlig. Vi har varit tillsammans i 6,5 år och har en son på snart 1,5 år. Jag attraheras däremot av andra män... vad ska man göra?!
    Känner igen precis i ditt inlägg...Vi är lika fast olika...tjaffsar... Är det en svacka man får när man vart ihop såpass länge kanske...vi har vart ihop dryg 7 år och har en son på 1 år... Attraheras med av andra Borde man ju inte göra om man är kär i sin pojkvän har jag tänkt ibland men...ja...hur vet man liksom...??
  • Anonym (samma)

Anonym (osäker..) skrev 2008-11-28 00:01:52 följande:

Anonym (samma) skrev 2008-11-27 20:46:11 följande:
    Ja hur vet man!?!
    Skulle vara bra om det fanns något slags facit till den frågan!!
  • Anonym (samma)

Anonym (osäker..) skrev 2008-12-10 00:19:45 följande:

Precis så!Vi har kommit överens om att jag ska hyra en möblerad lägenhet i andrahand nu ett tag, flyttar efter nyår. Komma bort från allt. ta en paus i vårt förhållande. Vi får göra vad vi vill. blir singlar igen. Leva runt och göra vad vi vill med vem vi vill. Men vi har inte gett upp tanken på att vi ska kunna hitta tillbaks till varandra igen. Han är helt otrolig min sambo, som låter mig göra detta. Han älskar mig, och vet att jag är den han vill ha. Jag älskar honom oxå. Men känner ingen attraktion till honom längre. Däremot känner jag det för andra. Kontakten jag har med den gifta mannen blir bara mer och mer. vi träffas oftare. Sambon vet allt om det. Har inte haft sex eller så med den andre mannen, även om jag gärna skulle vilja det. Men det är nog bara en tidsfråga. Hånglar typ hela tiden när vi ses. Jag vet att allt detta är fel och taskigt mot han fru. Vi får väl se hur detta slutar..
    Så skulle jag med vilja göra...fast vi har ju barn så jag vet inte om det skulle funka så bra...Har pratat med sambon i alla fall...han vet att jag inte vet om jag älskar honom längre. Han tyckte det va elakt men jag sa att det är så det är...Får ju se om jag kommer fram till något någon gång.

Hoppas allt blir bra för dig/er Osäker!!
Svar på tråden Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?