Inlägg från: Anonym (en till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till)

Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?

Anonym (Precis) skrev 2008-10-05 20:10:30 följande:

Anonym (vilsen) skrev 2008-09-13 22:41:41 följande:Det där hade kunnat vara jag som skrev!Men vad gör man när man inte vet liksom?
    Stämmer helt och hållet in på mig också. Jag älskar min sambo, men inte längre som en partner utan mer som en kompis eller ett syskon. Hur vet man om attraktionen kommer tillbaka?
  • Anonym (en till)

Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 20:35:57 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:24:42 följande:Vad menar du med "älskar"?
    Jag vet inte om jag ska vara ärlig... Han är min bästa kompis, och vi har ofta jättekul tillsammans. Ja, kort sagt, så känns han inte som min partner utan mer som en bror. Jag älskar honom på samma sätt som jag älskar mina syskon, det vill säga, han/de betyder massor men det finns noll attraktion.
  • Anonym (en till)

Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 21:12:34 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:39:03 följande:Varför är ni då tillsammans?
    Jag vet inte egentligen. För att det är jobbigt med uppbrott? För att jag är rädd för att vara ensam? För att vi har ett barn tillsammans?
  • Anonym (en till)

Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 21:27:56 följande:

Jag förstår hur du menar. Men vad tycker du själv om de där skälen att hålla ihop?Ledsen om jag frågar för mycket men man vill ju veta hur andra tänker.
    Ingen fara. Jag vet ju själv att det egentligen är anledningar som inte håller i längden. Vi har haft ett väldigt bra förhållande, och det jag vill är väl att få tillbaka de känslorna jag en gång hade, även om jag innerst inne kanske vet att det inte kommer att gå. Att känslorna inte kommer tillbaka. Och samtidigt känner jag väl lite att vi kan fortsätta att ha ett förhållande, vi funkar ihop, vårt barn får två föräldrar som lever tillsammans och som inte bråkar, jag slipper vara ensam även om det inte finns någon passion.
Svar på tråden Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?