hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!
inte säkert du kommer blöda, tex efter tapong använding så...
inte säkert du kommer blöda, tex efter tapong använding så...
Jag blödde aldrig vid mitt första samlag för min mödomshinna hade spräckts tidigare när jag var yngre. Kan du inte säga att du använt tampong om du nu inte skulle blöda? Annars går det att operera dit den igen om man är rädd för sin släkt...
Själv tycker jag det är helkonstigt att folk ens tänker så att man måste blöda vid första samlaget, vet man mer så gör man ju inte alltid det..men det är ju en annan diskussion.
I alla fall, lycka till hoppas det går bra för dig!
ingen jag känner och inte heller jag har blödit vid första samlaget.
Asso helt ärligt tror nog dom har koll på läget om man blöder el inte även fast man är religösa
Denna tråd verkar vara lite provocerande tråd
O nej du lär inte komma
Jag blev av med oskulden när jag var 13år. Hade aldrig använt tampong. Det gorde ont som f*n men jag blödde inte en endaste droppe.
Det är väll inte särskilt vanligt att man blöder när man förlorar oskulden?
Men du kan inte ha en back up plan och typ rispa ett liten skråma med ett rakblad eller dyl. Vet inte om spänna sig är helt vattentätt. Hoppas att du kommer på någonting så att du kan slapna av och njuta av ditt brölop och din brölopsnatt!
har hört om detta på radion.
Är du muslim?
är det inte så att i just den muslimska kretsen att mannen efter erat samlag stålt går ner och visar lakanet för släkten och där ska det då finnas blod?
det är såå fruktansvärt tycker jag då det är en välldigt liten mängd tjejer som blöder.
det finns läkare som utför operationer för att "skapa" en mödomshinna (som faktist inte enns finns från början) och då kommer det blod vid första samlaget.
ska du gifta dig med en man du inte känner, har han samma syn på detta som din familj? eller han ni lyckas smida en "smart" plan och smeta lite blod på lakanet som inte kommer från ert samlag?
Jag blödde ingenting och vet inte om någon som blött
låter som du ska bli bortgift gumman...
Men om alla kvinnor som du frågat i din närhet blött så mycket så gör du säkert också det. Annars har de säkert också haft knep.
I värsta fall om du inte blöder får du väll säga till din man att han säkert hade för liten snopp hahaha (sorry kunde inte låta bli )