• xxmeyaxx

Hur mycket smink använder du? (under en vanlig vardag)

Nå? Låt höra.

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Hur mycket smink använder du? (under en vanlig vardag)
  • W W

Inget alls. På sin höjd så kan jag möjligen använda lite parfym (väl medveten om att det inte hör hit egentligen ) men där går typ min gräns

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Taggtroden

Ingenting alls, någonsin. För att jag helt enkelt tycker att jag passar bäst utan nått smink alls.

• xxmeyaxx
    W W skrev 2008-09-12 22:52:26 följande:
    Inget alls. På sin höjd så kan jag möjligen använda lite parfym (väl medveten om att det inte hör hit egentligen ) men där går typ min gräns
    Mjo, det är ju hemskt att lukta illa Så där är jag med dig.
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Skusan

Concealer, foundation, ögonskugga, mascara, rouge, solpuder, kajalpenna, läppenna, lipgloss...

• Hannah76

Underlagskrämer, puder, mascara osv. Men är jag ledig så blir det inget smink alls.

• xxmeyaxx
    Skusan skrev 2008-09-12 22:53:29 följande:
    Concealer, foundation, ögonskugga, mascara, rouge, solpuder, kajalpenna, läppenna, lipgloss...
    Låter nästan som om du skulle ta sista alternativet,
  • Skusan
    xxmeyaxx skrev 2008-09-12 22:54:14 följande:
    Låter nästan som om du skulle ta sista alternativet,
    Fast det va inte det jag röstade på Iofs har jag målade tånaglar, men de målar jag ju inte varje dag.
  • Spicy woman

Finns det verkligen de som sminkar låren?

• W W
    xxmeyaxx skrev 2008-09-12 22:53:11 följande:
    Mjo, det är ju hemskt att lukta illa Så där är jag med dig.
    Nåja, inte för att jag använder parfymen för att dölja att jag inte duschat Jag föredrar att inte använda parfym heller, speciellt inte när jag jobbar, vilket jag ju gör på vardagarna *s*
    Men ibland så får jag för mig att jag ska använda parfym ändå. Sist jag gjorde det var någongång förra veckan och då fick jag kommentaren "you don't smell nice" från min äldsta tjej när jag tog upp henne ur sängen typ det första hon sa den dagen (jobbar som au-pair så det är inte min tjej i bemärkelsen dotter utan bara min ändå )
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
Svar på tråden Hur mycket smink använder du? (under en vanlig vardag)