• xxmeyaxx

Hur mycket smink använder du? (under en vanlig vardag)

Nå? Låt höra.

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Svar på tråden Hur mycket smink använder du? (under en vanlig vardag)
  • violet

Inget eller mascara för det mesta. Tycker själv jag ser bra ut utan smink så behövs inte så mycket.

• Snigel84

Använder inget smink alls för det mesta. Ska jag iväg på nåt speciellt så kan jag ha på lite mascara o läppglans ungefär

• CeeJay
    Reyngirl skrev 2008-09-13 13:02:04 följande:
    Ofärgad underlagskräm?? Vad menas med det? Färg har den ju alltid eller? Ofärgad mascara har jag sett och ofärgat läppglans, men aldrig ofärgad underlagskräm! Och nej, jag är inte ironisk, undrar bara
    Alltså en vanlig ansiktskräm och inte någon men brun/beige ton
  • idiblon yes

Lite allt möjligt. Inte för att jag känner att jag måste, utan för att jag tycker det är kul.

• Yoyo123

Använder bara en underlagskräm men det fanns inte som alternativ.

• Reyngirl
    CeeJay skrev 2008-09-13 13:06:08 följande:
    Alltså en vanlig ansiktskräm och inte någon men brun/beige ton
    Då förstår jag Tänkte mej en genomskinlig foundation och förstod inte riktigt meningen med det... Men en vanlig fuktkräm till ansiktet är ju såklar ofärgad
  • Pimpinellan

Mascara och läppstift och ev.täckstift om jag ska ut offentligt,d.v.s på affärn eller så. Annars inget alls om jag bara är hemma. Lite mer om det är fest eller så förstås.

• Banana82

En standard-dag så har jag underlagskräm, consealer, puder, ögonbrynsskugga, mascara, eyeliner, rouge och läppglans, när jag orkar så blir det ögonskugga också, tar ju inte många minuter extra.

Svar på tråden Hur mycket smink använder du? (under en vanlig vardag)