• Lurvenpajsaren

Någon som byggt kök från PUUSTELLI?

Vad tyckte ni om resultatet? Vad blev kostnaden? Plus allt annat ni kan berätta!

• Svar på tråden Någon som byggt kök från PUUSTELLI?
  • LaFontaine

Mina föräldrar gjorde det för ett par år sedan. Resultatet blev kanon och allt som allt, tillsammans med elektriker och rörmokare, landnade kostnaden på 250000.

• Lurvenpajsaren

Holy crap! (Ursäkta!)

Jag vet att det är riktigt bra kök och nu har vi varit i en butik som ska rita upp ett kök med de förslag som vi valt. Vi får väl se om det blir hållbart eller om vi måste ändra valen. Vi ska bygga nytt och ska förhandla in själva byggandet i totalentreprenaden. Men som sagt; vi får väl se vad materialet landar på. Kul att höra att de är nöjda!

LaFontaine skrev 2008-09-14 16:05:52 följande:
    Mina föräldrar gjorde det för ett par år sedan. Resultatet blev kanon och allt som allt, tillsammans med elektriker och rörmokare, landnade kostnaden på 250000.
  • LaFontaine

Mina föräldrar rev ner allt det gamla och byggde upp allting på nya platser i köket. Dessutom köpte de snickare som kom och satte upp det mesta. Vitvaror ingick också i priset, även om dessa också köptes via Puustelli eller i alla fall på rekommendation därifrån.

Det är i alla fall ett hemskt fint kök som fortfarande är utan anmärkning fem år senare.

Svar på tråden Någon som byggt kök från PUUSTELLI?