min bror är min kärlek
du har rätt..men en dag kanske ni vill ha barn ihop?
då måste ni tvingas genomgå en sepration ju?
du har rätt..men en dag kanske ni vill ha barn ihop?
då måste ni tvingas genomgå en sepration ju?
Såg en dokumentär om detta nyligen... jag vet inte hur det är i ditt fall, men dessa syskon hade inte vuxit upp ihop och när de träffades som vuxna så blev de sexuellt intresserade av varandra... Jag tycker väl egentligen inte att det är ngt fel så länge ni inte skaffar barn.. men det kan nog bli väldigt svårt att leva som ett par. Jag tycker att du/ni ska gå och prata med ngn och reda ut det här... vill du inte ha en relation med en man som du kan skaffa familj med? eller iaf reda ut vad som ligger bakom detta... för det är ju inte riktigt meningen att man sak vilja ligga med sin bror...
Kanske ska gå och prata med någon om era känslor...
det här beteendet o känslor som du har e incest...
det är en sjukdom vet du det?
Enligt Nationalencyklopedin är incest (latin incestus: oren, otuktig, äldre svenskt ord blodskam) en beteckning på sexualhandlingar mellan personer som är förenade med blodsband. Sexuellt umgänge med avkomling eller med helsyskon är enligt svensk brottsbalk straffbart.
Kan du tänka dig ligga med din pappa?för d e exakt samma sak ska du veta du behöver vård...han e ditt kött o blod vad tänker du med?
nånting traumatiskt måste ligga bakom en sådan handling
verkar som du HäckHäxan tycker det är okay att ligga med brorsan
Alla har sin gräns för vad dom finner äcklig och oacceptabelt, så bli inte färvånad om de utesluter er och er kärlek ur familjekretsen for life!!!----just därför säger man fyyyyyyyyyy för att d e äckligt o oacceptabelt
kul att du sj kallar dig för idiot...d tog ju dig bra tag o skriva tillbaka=)o en sak till om inte ts sj tyckte d här va FYYYY och bad om HJÄLP skulle hon inte vara anonym...o hade du en hjärna skulle du inte va här inne o FÖRSÖKA komma m fjantiga kommenterer att incest e okay ...va e d du vill komma fram till ??att d e okay o knulla brorsan eller?då behöver du vård du med...jag tror att du o ts har mkt gemensam=)
neeej d e inte lätt o va en idiot
GOT IT?