• Anonym (hjälp)

min bror är min kärlek

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.
    allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.
    jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..

• Svar på tråden min bror är min kärlek
  • Anonym

du har rätt..men en dag kanske ni vill ha barn ihop?
    då måste ni tvingas genomgå en sepration ju?

• Alexandra84

Men det är ju din bror...!!!
    Jag vet att man inte kan styra kännslor, men sin egen bror... nej ta mig tusan, där drar jag gränsen tydligt!

Om ni nu skulle leva ihop, hur skulle era föräldrar ta det?? Era vänner??

~*~ Lycklig mamma till två, men i april blir dom tre ~*~
  • Anonym

Såg en dokumentär om detta nyligen... jag vet inte hur det är i ditt fall, men dessa syskon hade inte vuxit upp ihop och när de träffades som vuxna så blev de sexuellt intresserade av varandra... Jag tycker väl egentligen inte att det är ngt fel så länge ni inte skaffar barn.. men det kan nog bli väldigt svårt att leva som ett par. Jag tycker att du/ni ska gå och prata med ngn och reda ut det här... vill du inte ha en relation med en man som du kan skaffa familj med? eller iaf reda ut vad som ligger bakom detta... för det är ju inte riktigt meningen att man sak vilja ligga med sin bror...

• Spicy woman

Du kan väl fan inte vara tillsammans med din bror. Det är vidrigt.

• Spartacus

såg nyligen ett pragram på tv om det här och det fick mig att fundera... alltså, det går ju inte att kontrollera 2 vuxna människor.

folk kommer dock aldrig att förstå så ni kommer säkerligen alltid få leva separerade från samhället.

• Anonym (hjälp)

älskar vår familj och våra vänner oss så älskar de vår kärlek!

• studentbruttan29

För mig är det lika fel som om man skulle bli kär i sin mamma eller pappa..man har växt upp som en familj. Det finns så många andra män, ändå finns det de som väljer den som finns närmast till hands.

Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:48:02 följande:

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..
  • SlampSmillan

Måste ju be dig tänka ordentligt & klart.

Det är din BROR. Ni är födda av samma föräldrar. Har du mått dåligt på sista tiden? Känt dig oälskad ect ect?? Vill ej klanka ner påp dig *DET kommer MÅNGA att göra* men du måste prata med något proffs inom detta. De e INTE bra för någon av er!

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Spicy woman
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:52:13 följande:
    Det kan då ändras. Jag tror inte de skulle älska er om ni blev tillsammans. De hade tagit avstånd från er.
  • SofiaD
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:52:13 följande:
    Skulle inte tro det faktiskt!
    ♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
Svar på tråden min bror är min kärlek