Inlägg från: studentbruttan29 |Visa alla inlägg
  • studentbruttan29

min bror är min kärlek

För mig är det lika fel som om man skulle bli kär i sin mamma eller pappa..man har växt upp som en familj. Det finns så många andra män, ändå finns det de som väljer den som finns närmast till hands.

Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:48:02 följande:

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..
  • studentbruttan29

Men gumman. All kärlek är inte rätt även om det låter fint. Läste idag om en 60-årig lärare som är tillsammans idag med sin elev som är 15 år. De blev kära långt tidigare. Kärlek är vackert, visst. Men så många gånger olämpligt.

i detta fall du skriver om så är det olämpligt.

Skulle du bli glad om din bror och eran mamma blev kära och hade sex/förhållande? För älskar du din mamma skulle du älska deras kärlek.

Eller hur?

Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:52:13 följande:

älskar vår familj och våra vänner oss så älskar de vår kärlek!
  • studentbruttan29

Och? Spelar det någon roll? Tänk om din mamma eller din mormor vill ha honom då? Han kanske lämnar dig för eran mamma, hur skull det kännas.

Ingen kärlek är SÅ viktig att man måste ha sex med sin bror. Du är bara blind av kärleken just nu.

men jag tror inte någon här kan skiva nåt för att få dig att ändra på dig (er).

Känner att du redan bestämt dig.

Om ni får barn ihop och DE också blir tillsammans, skulle du känna det är normalt då? (oavsett om de växer upp ihop eller ej)

Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:58:15 följande:

men om vi flyttar till en stad där ingen känner oss så behöver ju ingen få veta.vet att detta ses som opassande av många, men vi är inte uppvuxna tillsammans, träffades förra året för första gången.
Svar på tråden min bror är min kärlek