Inlägg från: Spicy woman |Visa alla inlägg
  • Spicy woman

min bror är min kärlek

Du kan väl fan inte vara tillsammans med din bror. Det är vidrigt.

• Spicy woman
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:52:13 följande:
    älskar vår familj och våra vänner oss så älskar de vår kärlek!
    Det kan då ändras. Jag tror inte de skulle älska er om ni blev tillsammans. De hade tagit avstånd från er.
  • Spicy woman
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:58:15 följande:
    men om vi flyttar till en stad där ingen känner oss så behöver ju ingen få veta.vet att detta ses som opassande av många, men vi är inte uppvuxna tillsammans, träffades förra året för första gången.
    Är ni halvsyskon? Då kan ni få gifta er, men bara om ni har samma pappa. Fast ni måste ha tillstånd. Vet inte om det är från regeringen eller något annat statligt.
  • Spicy woman

Det här hittade jag.
     I Sverige får halvsyskon gifta sig med varandra efter tillstånd från myndigheterna. Så länge de inte vuxit upp tillsammans.
    Fast jag tycker det är vidrigt.

• Spicy woman

Varför säger lagen att man kan få gifta sig med halvsyskon om man inte har bott tillsammans då? Jag menar då kan det inte räknas som incest.

• Spicy woman
    Anonym skrev 2008-09-14 02:31:28 följande:
    Svar på #48ja det är en bra fråga??Tycker att även när man är halvsyskon så borde det klassas som incest.
    Det tycker jag med. Det borde bli en lagändring.
  • Spicy woman
    HäxanSurtant skrev 2008-09-14 02:36:00 följande:
    Detta är FL så då är allt incest och alla som inte skriver usch fyyy eller blä tycker att de är ok att ha sex med sina bröder. *bara upplyser*
    Vilka sp*n!
Svar på tråden min bror är min kärlek