• dio

min bror är min kärlek

Hej ts.

En halvbror är en bror vare sig man har vuxit upp tillsammans eller inte. Jag har själv en halvbror som jag inte känner. Visst, han ser väldigt bra ut, och är väldigt trevlig det lilla jag har pratat med honom, men jag skulle aldrig någonsin göra någonting sexuellt med honom. Aldrig. De tankarna finns inte ens i mitt huvud. Den enda tanke som funnits är att jag är glad att jag faktiskt fick veta att vi var halvsyskon så att jag inte skulle råkat dra hem honom någon gång utan att veta om släktskapet.
    Det jag försöker säga är att jag tror inte att det är så många i er omgivning som skulle acceptera att ni blev tillsammans hur mycket de än älskar er. Sex halvsyskon emellan kan tydligen vara okej i lagen, men bland människor är det ett stort no no. Är ni beredda att era familjen och vänner tar avstånd från er? Det blir väldigt ensamt. Är det värt det? Hur tror du att det skulle betyda för er relation? SKulle det inte slita på den?
    Även om du älskar din bror så finns det massvis med andra killar där ute, och du kommer över honom så småningom, precis som man kommer över den där pojkvännen som dumpar en, han som inte var intresserad av en osv.

• dio
    BebisVagga skrev 2008-09-17 01:37:58 följande:
    fattar inte ens hur man kan bli kär i sin bror.. det e ju den man typ bråkade med under hela uppväxten.. nej fy... nja man kan itne styra över känslor, men vissa känslor dyker inte upp.. jag älskar med mina brödrar men inte på det sättet.. det måste ju ändå klassas som en psykisk störning?! eller
    Man behöver ju inte ha vuxit upp med sina bröder, inte ens känna dem.
  • dio
    BebisVagga skrev 2008-09-17 09:14:40 följande:
    då e det en annan sak.. men det framkom inte vad jag har läst
    Ts skriver längre bak i tråden att de är halvsyskon och att de inte har träffat varann först för några månader sedan. Jag påstår inte att det gör det moraliskt rätt, men det är mer förståeligt.
  • dio
    BebisVagga skrev 2008-09-17 09:19:48 följande:
    ja det e det..  men även om man kan känna sej atraktiv av sitt syskon e det ju itne så smart att hoppa i säng.. där har man ett val för man vet vad man är..
    absolut
Svar på tråden min bror är min kärlek