• Anonym

min bror är min kärlek

ts verkar har lagt ner detta ...men du kanske försöker försvara dig själv lite grann=)?
    då e du inte ensam ts d finns flera här inne som du...som tycker d e okay m incest....adioooos

• Anonym
    Svar på #48
    ja det är en bra fråga??
    Tycker att även när man är halvsyskon så borde det klassas som incest.
  • Anonym

Incest är väldigt stigmatiserat i dagens samhälle, de flesta reagerar med avsmak och fördömande och vissa former av incest är förbjudna i lag. Det är tyvärr inte så konstigt, eftersom avvikande sexualiteter i allmänhet inte tolereras i samhället. Jag tror det är få områden där folk i allmänhet är så pass intoleranta som när det kommer till andras sexualitet

• Anonym
    Svar på #52
    det är exakt det jag försöker få häckhäxan att fatta men hon fattar inte..
    De personer som inte får ha sex med varandra har heller inte rätt att gifta sig ...
    Äktenskap får inte ingås mellan dem som är släkt med varandra i rätt upp- och nedstigande led eller är helsyskon.

Halvsyskon får inte ingå äktenskap med varandra utan tillstånd av myndighet som anges i 15 kap. 1 §.
  • Anonym
    Svar på #55
    som sagt d e fl o alla har rätt o uttrycka sig hur dom vill o ingen har tid att försöka förklara ngt för dig så babbla inte..
    Dagens fördömande av incest tror jag bygger på två idéer. Den ena är att det helt enkelt är äckligt, fel, fult, sjukt eller onormalt för syskon, barn/förälder eller andra släktingar att vilja ha sex med varandra. Det står såklart folk fritt att ha vilka åsikter de vill om olika sorters sexualiteter...
  • Anonym
    Svar på #57
    men herreguuud du e ju ute o cyklar d går inte ens o resonera m dig....det här e min åsikt o d va så jag ville uttrycka mig o det har jag all rätt till utan att du kommer m babbel kommentarer....alla vi har olika synpunkter här i livet...o jag skulle kunna döda ngn som skulle röra mitt barn men klart d inte e laglift samma sak som incest
  • Anonym
    Svar på #61
    hon har inte skrivit att d e okay o inte heller inte är okay men när jag skrev fyyy tyckte hon d va värre än att knulla brorsan
  • Anonym
    Svar på #66
    jag älskar oxå min bror vi har oxå delat säng men jag är inte attraherad av honom sexuellt...o kan inte förstå folk som är det
  • Anonym

bra då har du fattat att d e olagligt mission completed de va d enda jag läste av d du skrev för jag vet att resten e huvudvärk...gå o lägg dig nu ....
    god natt tjejer nu har jag äntligen fått häckhäxan att fatta att d e olagligt sen e d upp till henne sj om hon kan tänka sig knulla brorsan eller inte så jag taggar o lägg ner din verksamhet o d lilla energin du har kvar jag läser inte d du skriver nå mer
    ADIOS

• Anonym
    Decnet skrev 2008-09-15 02:42:16 följande:
    Nej incest är absolut ingen sjukdom.. det är en psykisk störning som i sin fantasi rättfärdigar allt som människan försökt frånkomma i all evighet.. dvs att stanna evolotionsmässigt..
    Inavel behöver inte alls medföra genetiska försämringar. Risken ökar för dubblering av recessiva anlag men å andra sidan är det just därför ett effektivt sätt att uppnå bortfall av dolt burna ärftliga defekter.
  • Anonym

Jag tycker inte det är ett sunt beteende att bli kär i sin bror, Men åt andra sidan kan man inte hjälpa vad man känner. Fast jag tycker egentligen att du skulle inte följa känslorna och om det inte går söka hjälp.

• Anonym

VEM är det som bestämmer vad som är "rätt" och "fel" då???

• Anonym

alltså skojar du?! jag vill inte att administratören ska skälla ut mej eller liknande därför stannar jag vid denna kommentar.. men jag har massa saker jag vill värka ur mej.. du borde skämmas!!!

• Anonym

Men man kan ju inte bara säga att det är "moralen" som bestämmer vad som är rätt och fel. Vad som är moral för endel är inte det för andra.

• Anonym

Försök och lägg allt det där bakom er och gå vidare för det kommer aldrig att fungera i längden, desutom så är det olagligt.

Svar på tråden min bror är min kärlek