Pco - blev gravid!
Min syster har PCO,för 20 år sen fick hon veta att hon aldrig ngnsin skulle få barn på naturlig väg. Så hon gjorde provrör.
Så förra året efter nyår så tyckte hon att hujedan mig så tjock hon är.. Måste ner i vikt..
Så var hon minnsann gravid i vecka 13. Ja..Läkaren som gjorde UL sa att hon haft en spontan ägglossning för första ggn på 20 år och i exakt samma ögonblick hade dom sex för hade dom haft sexet före eller efter så hade hon inte blivit gravid..
Ja. En enorm chock för dom..
Jag var gravid samtidigt..Så det var extra roligt.
Syrrans dotter ringer till våran mamma och säger mormor du ska bli mormor igen...Jo säger hon..Jag vet juh det..för hon tänker på att jag är gravid..
Neeej säger syrrans dotter..Du ska bli mormor till mitt syskon och mamma tror att hon blivit galen *skratt* Så syrran tar telefonen och säger att det är sant..Hon är gravid...
Syrran ringer till mig och säger att jag ska sätta mig ner på en stol för hon har ngt att berätta..Jag faller ner på en stol och tänker att nu ska hon säga att hon har cancer och ska dö eller ngt..
men hon var gravid...Och hennes BF blev 9 dagar efter mitt BF men lilltjejen föddes 6 veckor för tidigt..
Nå,iallafall..Eftersom hon är i fast förhållande så har juh dom aldrig använt ngt skydd för det behövdes juh inte...
Men nu kom en liten tjej som verkligen ville bli till..