• Anonym

Mår så dåligt över en vide jag såg på youtube-hjälp!

Jag har ADHD coh vet att jag är väldigt känslig för olika saker men jag har nu råkat se en video som jag inte kan glömma och bara går och ältar. Min kompis visade mig idag en video på youtube som hette angel och death eller death of angel, minns inte vad den hette. Det visade en match där en kille helt plötsligt började bete sig konstigt. Han gjorde vålter och konstiga grejor och började springa baklänges och for bakåt och sen reste han sig upp helt stelt och ramlade ihop och dog. Kan detta verkligen vara riktigt?
    Hur kunde han bli så tokig och sedan bara ramla ihop? Eller är det jag som inte fattar här.
    Snälla ni som klarar det se videon och dela med er om vad ni tror.
    Jag mår skit dåligt och har ångest här. Har mycket svårt för att glömma saker som etsar sig fast. Detta är inget skämt. Jag är seriös. Jag har svårt för att sova.
    Snälla hjälp.

• Svar på tråden Mår så dåligt över en vide jag såg på youtube-hjälp!
  • Anonym

Gud vad skönt att ni har vågat titta på den, men det kanska är så som ni säger att han lever fortfarande? Jag hoppas det är fejk så att jag kan gå vidare. Den är så jävla skrämmande, åtminstonde för mig.

• Anonym

Men om han inte dog, vad var det då han gjorde med alla de konster? var det epilepsi eller vad hände? Eller var det bara vanliga konster som han utförde.
    Jag måste ha svar. Jag är så jävla dum i huvudet.
    Så fruktansvärt känslig.

• Anonym

Men om han inte dog, vad var det då han gjorde med alla de konster? var det epilepsi eller vad hände? Eller var det bara vanliga konster som han utförde.
    Jag måste ha svar. Jag är så jävla dum i huvudet.
    Så fruktansvärt känslig.

• veronicaq
    Rispan skrev 2008-09-15 22:41:44 följande:
    vad var det för hemskt med den? han hoppade lite o såg ut att larva sig?? kankse han inte gjorde dock men tyckte verkligen inte den var äcklig..hmm
    håller med dej.. ser itne de hemska=/
  • Anonym
    Rispan skrev 2008-09-15 22:41:44 följande:
    vad var det för hemskt med den? han hoppade lite o såg ut att larva sig?? kankse han inte gjorde dock men tyckte verkligen inte den var äcklig..hmm
    För han ser ut och kolapsa?! De tillkallar ju personal ut på planen. Hur normalt är det i en fotbollsmatch? De andra spelarna ser inte ut som om de tror det är larv!
  • Mandi74

Fanns en massa andra filmer där, däremot som var mycket hemskare.. ångrar att jag gick in på länken.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Marvinna

Han fick en smäll på sidan av huvudet precis innan av en motspelare som ledde till ett anfall. Det var nåt med ryggraden som resluterade i att han gör om samma rörelse om och om igen.

• Anonym

Hur mår du TS nu?

KAn säga att du inte är den enda som tog illa vid av den där videoklippet. Nu vill inte jag heller sova!

Även om det har sin naturliga/vetenskapliga förklaring så börjar något i mig att tro något annat...

• Christy
    Anonym skrev 2008-09-15 23:12:49 följande:
    Hur mår du TS nu?KAn säga att du inte är den enda som tog illa vid av den där videoklippet. Nu vill inte jag heller sova!Även om det har sin naturliga/vetenskapliga förklaring så börjar något i mig att tro något annat...
    Precis samma som jag känner
  • Anonym

om man får ett slag i huvudet kan det bli sådär... men visst ser det obehagligt ut...

• Familjam

Den mest besökta versionen av klippet har följande beskrivning:

This clip is from a match over three years ago between Al-Raed and Hajer, two clubs in Saudi Arabia. The player player's name is Abdulrahman Al-Shoaibi, a Hajer player, and he was hit in the side of the head and suffered a seizure. He had to be taken to hospital, but he was absolutely fine and didn't spend the night there. In fact, he played the very next game for Hajer.

A rumour was spread around saying that this football player was suddenly taken by the angel of death, it is said that he had been strugling with the angel, even though he couldnt see him, then he got tossed around.. HOWEVER, THIS IS NOT TRUE! THIS VIDEO IS 100% AUTHENTIC BUT THE RUMOURS THAT HE DIED ARE NOT TRUE!

hoppas du kan sova!

Svar på tråden Mår så dåligt över en vide jag såg på youtube-hjälp!