Bästa mensskyddet
Själv föredrar jag ob-tamponger kombinerat med trosskydd.
Själv föredrar jag ob-tamponger kombinerat med trosskydd.
ob tamponger.Binda använder jag aldrig.
Är dock lite nyfiken på att köpa mig en menskopp.
För bekvämlighet libresse, men det allra bästa för kroppen tror jag är tygbindor (men jag är av naturen lat och orkar inte hålla på med tygbindor)
Menskopp, utan tvekan!
Jag som har enormt rikliga blödningar - detta blev min räddning! Nu slipper jag springa på toa och byta 1-2 ggr per h de första dagarna.
Bambigirl, varför funkar inte menskopp för dig? Nyfiken...
OB:s äldre tamponger är allra bäst. De nya, pro comfort, är värdelösa.
Menskopp är bland det värsta jag provat. Jag gillar den inte alls!
Ska testa menskopp efter graviditeten... skulle beställt en i augusti men gick och blev gravid så det får bli efter.
Jag röstade på tamponger eftersom det är vad jag använder, men jag har funderat på menskopp ett tag.
Apotekets tamponger.
Menskopp och tygbindor. (tycker det är skönast med tygbindor på natten istället för koppen, en fix idé. Men det funkar i alla fall)
bambigirl
Tygbindor kan man köpa på flera ställen på nätet. Googla. =0)
Och förresten, för den lata så är tygbindor jäkligt bra för då slipper man gå och köpa bindor och tamponger i tid och otid.
Där är två steg med tygbindor, skölj av, släng in i tvättmaskinen. (eller tvättkorgen) =0)
Menskopp! Hann använda min i ett halvår innan jag blev gravid, och önskar jag hade känt till menskoppen långt tidigare så jag sluppit allt meck med bindor och tamponger.