Inlägg från: abnocto |Visa alla inlägg
  • abnocto

Vad mer kan jag göra!?!? (långt)

Du verkar "dra alla utländska" killar över en kam och det tycker jag är fel men det är inte det det handlar om här.
    Jag tror problemet ligger i att hon söker bekräftelse och då får hon "lätta" killar och nu har det bara råkat bli utländska killar. Du kan nog inte annat göra än att prata med henne för att, som du säger, få ett rykte är lätt men att bli av med det är svårt. Hon måste nog förstå att hon ska "välja" med större omsorg och sedan kvittar nationaliteten. Så länge du säger att hon inte får ha utländska kommer hon definitivt leta efter utländska för att gå emot dig.
    Prata med henne (men blanda INTE in nationaliteter) och peppa henne så hon får lite mer uppmärksamhet, om det nu är det som saknas, så kanske hon blir nöjd ändå och inte "behöver" en kille jämt. För hon måste inse att hon inte ska gå isäng med för många för ofta, det är inte bra. Hon kanske ska lära sig att hon måste lära känna killarna ett tag först så hon känner om det verkligen är rätt innan hon går till nästa steg. Så prata om det också.

• abnocto

Jahapp, då lever man i en annan värld och någon har tagit min dotter ifrån mig, hmmmm. Så upplever jag då det inte så jag får väl dra mig ut, trots att jag tyckte det var intressant ämne. Men men jag försökte ge mina bästa råd och jag tycker fortfarande att de är "verkliga" men men......

Svar på tråden Vad mer kan jag göra!?!? (långt)